اخبار داغ

جدول قطعی برق در بهارستان کاربردی ندارد/ نارضایتی مردم از بدقولی اداره برق

جدول قطعی برق در بهارستان کاربردی ندارد/ نارضایتی مردم از بدقولی اداره برق
با وجود اعلام زمان‌های قطعی برق هر منطقه توسط اداره برق بازهم هیچگونه معیاری بریا قطعی‌های مکرر برق در شهرستان بهارستان وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بهارستانه، قطعی‌های برق در ساعات مختلف روز آن هم در فصل تابستان سبب نارضایتی مردم شده است که این نارضایتی در بین کسبه و افرادی شغلشان به برق وابسته می باشد بیشتر به چشم می خورد، چرا که برق بدون اطلاع قبلی در طول روز چند ساعتی قطع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بهارستانه,

اداره برق استان تهران نیز به دلیل جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر در کارهای روزمره افراد، قطعی‌های برق و ساعات و مدت زمان قطع بودن برق را هر روز صبح طبق یک جدول زمانبندی به شهروندان نقاط مختلف اعلام می کند که این جدول به سرعت صبح هر روز در فضای مجازی و پیام رسان‌های مختلف پخش می شود.

,

گفتنی است که با اعلام زمان قطعی برق هر محله و منطقه بازهم شهروندان شهرستان بهارستان اطلاع درستی از زمان قطعی برق محل زندگی خود ندارند، چراکه در اکثر مناطق این شهرستان، برق مطابق با زمانبندی اعلام شده قطع یا وصل نمی شود که این امر نارضایتی شهروندان بهارستانی را افزایش داده است.

,

به طور مثال بنابر جدول اعلام شده در روز گذشته قرار بر این بود تا برق تمام مناطق در دو بخش زمانی، یعنی ۸:۳۰_۱۱:۰۰ و ۱۱:۰۰_۱۳:۳۰ قطع شود، اما برق بسیاری از محلات بهارستان ساعت ۱۴:۰۰ قطع شد و برق برخی مناطق دیگر نیز ساعت ۱۶:۰۰ که این موضوع با زمانبندی اعلام شده توسط اداده برق استان تهران و اداره برق شهرستان بهارستان هیچگونه تطابقی نداشت.

,

گفتنی است که این موضوع علاوه‌بر افزایش سطح نارضایتی شهروندان، میزان اعتماد آن‌ها را نیز به اداره برق و دیگر ادارات خدمات رسان‌ کاهش می دهد و این موضو نیازمند رسیدگی و توجه مسئولان شهرستانی می باشد، چراکه این موضوع باعث بروز مشکلات متعدد در محل کار و منازل شهروندان شده است و بدون تردید رفع مشکلات مردم وظیفه مسئولان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه