اخبار داغ

احداث روگذر سه راهی آدران در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار دارد

احداث روگذر سه راهی آدران در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار دارد
عضو شورای اسلامی شهرگلستان گفت: احداث روگذر سه راهی آدران پس از اتمام پروژه زیرگذر و اتمام ان در دوره پنجم شورای اسلامی شهر در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارستانه، علی حسنی عضو شورای اسلامی شهرگلستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت چشمگیر پروژه زیرگذر و تقاطع غیرهمسطح سه راهی آدران، اذعان داشت: این پروژه در سال جاری و در هفته دولت به بهره برداری عموم خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بهارستانه,

وی در ادامه به پروژه‌های بزرگ درحال اجرا در سطح شهرگلستان اشاره کرد و تصریح کرد:بدون شک تکمیل زیرگذر سه راهی آدران، استخر شهرک قلعه‌میر، آتش نشانی شماره ۵ شهرگلستان، پارک رودخانه شادچای و همچنین جاده روستای ریه، شهروندان شاهد تحولات چشمگیری در گلستان خواهند بود.

,

حسنی با بیان اینکه این پروژه‌های شاخص حاصل تلاش‌های شبانه روزی مجموعه مدیریت شهری می باشد، بیان داشت: تمامی پروژه‌های ذکر شده در هفته دولت سال جاری با حضور سمئولان کشوری، استانی و شهرستانی به بهره برداری خواهند رسید.

,

وی در رابطه با اقدامات مجموعه مدیریت شهری در زمینه افزایش سرانه‌های فضای سبز و تفریحی در شهرگلستان، گفت: ساخت بزرگ‌ترین مرکز تفریحی و توریستی در پارک ۱۰۰ هکتاری روستای ریه با توجه به نیاز شهروندان به یک منطقه تفریحی در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفته است که مطالعات اولیه ایجاد مراکز تفریحی و و ورزشی نیز در این منطقه صورت گرفته و به زودی عملیات ساخت این پروژه آغاز خواهد شد.

,

عضو شورای اسلامی شهرگلستان درپایان باتوجه به اهمیت رسیدگی به معضل ترافیک در شهرگلستان به ویژه در محدوده جاده ساوه، افزود: پس از پایان پروژه بزرگ‌ترین زیرگذر، عملیات اجرای روگذر آن با انجام مطالعات دقیق و کارشناسی شده آغاز می شود که باتوجه به با تجارب ارزنده شهردار فعلی شهرگلستان در این زمینه، در تلاش برای تکمیل پروژه روگذر سه راهی آدران در دوره پنجم شورای اسلامی شهر می باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه