اخبار داغ

پایان خاموشی ها مستلزم اتحاد ملی است

پایان خاموشی ها مستلزم اتحاد ملی است
مدیر توزیع برق خوی گفت: در عصر تکنولوژی برق یکی از مهمترین نیازهای روزمره زندگی بشریت است که در نبود آن چرخ رفع نیازهای وابسته به انرژی برق متوقف می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حلمی در گفت و گو با اروم نیوز، به اهمیت نقش برق در رفع نیازهای روزمره بشری گفت:در عصر تکنولوژی ،برق یکی از مهمترین نیازهای روزمره زندگی بشریت است که در نبود آن چرخ رفع نیازهای وابسته به انرژی برق متوقف می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: با توجه به افزایش طبیعی دما در فصل تابستان و افزایش مصرف برق شاهد افت ولتاژ برق در سراسر کشور بودیم که شهرستان خوی نیز نصیب خود را از آن می برد.

,

حلمی با بیان اینکه میزان تولید برق کشور ۵۱۹۹۹ مگاوات است تشریح کرد:باتوجه به خشکسالی و وابسته بودن صنعت تولید برق کشور به چرخه ی توربین های آبی متوسط تولید برق سالانه کشور ۵۱۹۹۹می باشدکه با افزایش دما مصرف روزانه برق کشور حوالی ۵۸ هزار مگاوات در تیرماه سال جاری شد که به مرز قرمز و هشدار رسیده است و اگر جدی گرفته نشده و صرفه جویی نشود مطمئنا شبکه سراسری توزیع برق کشور از مدار خارج و دراین صورت حداقل سه روز خاموشی سراسری خواهیم داشت.

,

مدیر توزیع برق خوی به همشهریان اطمینان خاطر داد که برق کشور به هیچ کشوری فروخته نمی شود افزود:با برنامه ریزیی که دولت برای خاموشی منطقه ای برق به جهت صرفه جویی و جلوگیری از خاموشی سراسری انجام داد افراد سودجو به دنبال شایعه پراکنی و ایجاد تشویش اذهان عمومی هستند که قطعا این شایعه تکذیب میشود و اعلام میدارم که برق کشور در حال حاضر به هیچ کشوری فروخته نمی شود.

,

حلمی تنها راه عبور از مرحله ی بحران افت ولتاژ برق را اتحاد ملی عنوان و خاطرنشان کرد:عوامل وزارت نیرو در کشور،استان و شهرستانها با تلاشهای شبانه روزی در حال مدیریت مشکلات هستند و از هموطنان و همشهریان عزیز می خواهم که کشور را مثل همیشه در جهت عبور از بحران یاری رسانند و این امر به جز اتحاد ملی و همدلی ممکن نخواهد بود. بنابراین همه باهم صرفه جویی در مصرف برق را جدی بگیریم و در کنار مسولین برای رفع این مشکل مهم بمانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه