اخبار داغ

حادثه برق گرفتگی، جوان بهارستانی را به کام مرگ کشاند/ تاخیر زیاد اورژانس بهارستان وضعیت مصدومان را وخیم کرد

حادثه برق گرفتگی، جوان بهارستانی را به کام مرگ کشاند/ تاخیر زیاد اورژانس بهارستان وضعیت مصدومان را وخیم کرد
درپی حادثه برق گرفتگی و دیرکردن اورژان در شهرستان بهارستان، مصدومی که با خودروی شخصی به بیمارستان انتقال یافته بود، فوت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسی رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان بهارستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به برق گرفتگی شدید یک جوان بهارستانی، بیان داشت: در این حادثه برق گرفتگی دو نفر دچار برق گرفتگی شدند که متاسفانه یک نفر از آن‌ها قبل از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با تشریح شرایط نفر دوم حادثه برق گرفتگی، تبیین کرد: نفر دوم این حادثه حدود ۵۰ درصد دچار سوختگی شده است اما خوشبختانه با تلاش تیم پزشکی بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان بهارستان هم اکنون حال وی رو به بهبود و تحت نظر می باشد..

,

عباسی در رابطه با جزئیات بروز این حادثه برق گرفتگی در بهارستان، تشریح کرد: بنابر گفته یکی از شاهدان عینی، این حادثه در انتهای خیابان سردار کاظمی شهرک قلعه‌میر در ساعت 7:30 رخ داده بود و طی آن دو جوان بهارستانی به شدت دچار برق گرفتگی و به تبع آن دجار سوختگی شدید گردیند.

,

در ادامه گفتنی است که این شهروند که نخواست نامش فاش شود در تکمیل گفته‌های خود، عنوان داشت: متاسفانه ما چندین بار با اورژانس تماس گرفتیم اما با تاخیر زیادی آن‌ها در صحنه حادثه حاضر شدند که ممکن است دلیل مرگ یکی از مصدومان نیز دیر رسیدن به بیمارستان باشد.

,

وی همچنین با اشاره به اینکه یکی از حادثه دیدگان قبل از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده بود، خاطرنشان کرد: اورژانس زمانی در این صحنه حاضر شد که شهروندان با خودروی شخصی خود این دو نفر را به بیمارستان منتقل کرده بودند و در واقع اورژانس شهرستان بهارستان هیچگونه کمکی در این حادثه انجام نداد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه