اخبار داغ

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مرغ و گوشت فاسد در بهارستان

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مرغ و گوشت فاسد در بهارستان
در طرح مشترک بازرسی از مراکز مرغ فروشی و قصابی‌های شهرستان بهارستان بیش از 100 کیلوگرم گوشت و مرغ فاسد، کشف و معدوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارستانه، ذره‌بین گشت‌های مشترک ادارات شهرستان بهارستان که مدتی است بر روی اصناف مرتبط با مواد غذایی و تهیه و توزیع آن‌ها زوم شده است، ظهر امروز این بار بر روی قصابی‌ها و مرغ فروشی‌های سطح شهرستان قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بهارستانه,

گفتنی است که طی انجام طرح مشترک بازدید از واحدهای صنفی قصابی و مرغ فروشی در سطح شهرستان بهارستان، واحدهای صنفی متخلف شناسایی و پس از صدور اخطاریه، مواد غذایی فاسد و ناسالم موجود در این مراکز معدوم گردید.

,

بنابر این گزارش در این گشت مشترک، کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان بهارستان، بازرسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان، نمایندگان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت و نیروهای انتظامی حضور داشتند.

,

بنابه گفته کارشناسان اداره دامپزشکی بهارستان در این طرح بازرسی، بیش از ۱۰۰ کیلو گرم مرغ، گوشت، دل، سنگدان و... فاسد در بخش گلستان و شهرصالحیه کشف و معدوم گردید و صاحبان واحدهای صنفی متخلف جهت سیر مراحل قانونی و برخورد با تخلف صورت گرفته به مراجع قضائی و ادارات مربوطه معرفی شدند.

,

انجام چنین گشت‌های مشترکی از نیمه دوم سال گذشته آغاز شده است و تا به امروز بنابر گزارشات اعلام شده با بسیاری از واحدهای صنفی متخلف در سطح شهرستان برخورد و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شده است، که این امر در افزایش رضایت شهروندان بهارستانی نقش چشمگیری داشته است.

,

درپایان لازم به ذکر است که توجه به طرح گشت‌های مشترک از واحدهای صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی نه تنها سبب افزایش شهروندان می شود بلکه به افزایش سلامت و بهداشت جامعه نیز کمک شایانی می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه