اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

جایگاه و اهمیت نقش شورای نگهبان باید به درستی تبیین شود

جایگاه و اهمیت نقش شورای نگهبان باید به درستی تبیین شود
امام جمعه میاندوآب گفت: وظیفه تمام دستگاهها و افراد این است که جایگاه شورای نگهبان را به مردم تبیین کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در دیدار رئیس و اعضای دفتر هیئت نظارت بر انتخابات در شهرستان میاندوآب با اشاره به اهمیت نقش شورای نگهبان در کشور، اظهار کرد: وظیفه تمام دستگاهها و افراد این است که جایگاه شورای نگهبان را به مردم تبیین کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

امام جمعه میاندوآب افزود: دشمن امروز هجمه به نهادها و دستگاههای مختلف نظام را که منتسب به ولایت فقیه و نظام هستند را در دستور کار قرار دارد.

,

وی با بیان اینکه دشمن در راستای دست یابی به اهداف خود با شبهه افکنی پرکار است، گفت: ولی متاسفانه در مقابل ما کم کار هستیم که نباید اینگونه باشد.

,

حسن زاده با اشاره به اینکه دشمنان در مورد موضوعات مختلف شبهه افکنی می کنند، تصریح کرد: باید به شبهات پاسخ داد و شورای نگهبان نیز باید از حق و حقوق خود دفاع کند.

,

امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به اینکه شورای نگهبان با اسامی مختلف در کشورهای دنیا وجود دارد، اظهار کرد: در هر کشوری که مردم سالاری حاکم است، شورای نگهبان بوده و از قانون آنها دفاع می کنند.

,

وی هم چنین بر لزوم اتحاد و همدلی حول محور ولایت تاکید کرد.

,

مصطفی نوربخش سرپرست هیئت نظارت شهرستان میاندوآب نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت ناظران در شهرستان از برنامه های سالروز تاسیس شورای نگهبان در میاندوآب اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری همایش ناظران، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امامان جمعه میاندوآب و چهاربرج و حضور در نماز جمعه و سخنرانی سرپرست دفتر قبل از خطبه های نماز جمعه از اهم این برنامه ها است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه