اخبار داغ

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی:

مجلس، توسعه علم در مناطق محروم را در اولویت قرار داده است

مجلس، توسعه علم در مناطق محروم را در اولویت قرار داده است
رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی توسعه شاخص‌های آموزش در استان‌های کم‌تر توسعه‌یافته را از اولویت‌های مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: در این استان‌ها و در استان‌های مرزی رشد شاخص‌های آموزش از متوسط کشور بالاتر است و لازم است در این زمینه کار بیشتری صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، صبح امروز محمدرضا عارف رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران توسعه شاخص‌های آموزش در استان‌های کم‌تر توسعه‌یافته را از اولویت‌های مجلس شورای اسلامی دانست و  اظهار کرد: در این استان‌ها و در استان‌های مرزی رشد شاخص‌های آموزش از متوسط کشور بالاتر است و لازم است در این زمینه کار بیشتری صورت گیرد.

وی از گسترش شاخص‌های استان با توجه به ظرفیت‌های آن استان در برنامه ششم توسعه خبر داد و یادآور شد: هدف از سفر به این استان بررسی مسائل آموزشی، تکنولوژی و فرهنگی است.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به وضعیت مطلوب شاخص‌های آموزشی در چهارمحال و بختیاری اشاره و تاکید کرد: برای وصول وضعیت مطلوب باید به ظرفیت‌های استان توجه کرده و با همکاری نمایندگان این استان در مجلس و مدیران دولتی همکاری لازم را داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه