اخبار داغ

تحولات میدانی جنوب سوریه؛

حمله گسترده و وسیع جنگنده‌های روسی علیه مواضع تروریست‌ها

حمله گسترده و وسیع جنگنده‌های روسی علیه مواضع تروریست‌ها
ده‌ها تن از عناصر گروه‌های تروریستی موجود در جنوب کشور سوریه در اثر حمله گسترده جنگنده‌های روسی کشته و زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با پیشروی سریع و گسترده ارتش سوریه در محورهای غربی و شمال غربی استان درعا، جنگنده‌های روسی به‌منظور فلج کردن، قطع کمک‌رسانی و انهدام پایگاه‌های تروریست‌ها به مناطق اشغالی حمله می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

خبرگزاری «آنا» روسیه اعلام کرد: جنگنده‌های روسی به‌ منظور هموار کردن راه برای ارتش سوریه، حمله گسترده‌ای را به‌صورت مستمر علیه مواضع گروه‌های تروریستی «جبهه النُصره، ارتش آزاد و ...» در غرب و شمال غرب استان درعا آغاز کرده‌اند.

,

جنگنده‌های روسی همچنین در این عملیات مواضع تروریست‌ها را برای اولین بار در مناطق نزدیک به مرز جولان اشغالی واقع در محور غربی استان قنیطره مورد هدف قرار دادند و خسارت سنگینی را به نیروها و تجهیزات نظامی آن‌ها وارد کردند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، مناطق اطراف شهرک و ارتفاع «الحاره»، «ام باطنه، حمیدیه و ...» نیز به‌صورت مستمر مورد حمله جنگنده‌های روسی و سوری قرار می‌گیرد.

,

به گفته منابع میدانی، حمله گسترده جنگنده‌های روسی و سوری منجر به انهدام ده‌ها پایگاه، انبار سلاح و تجهیزات نظامی تروریست‌ها در مناطق مختلف استان‌های درعا و قنیطره شده است.

,

رزمندگان سوری نیز هم‌زمان با حمله‌های هوایی و توپخانه ارتش، حمله گسترده‌ای را علیه مواضع تروریست‌ها در شمال غرب استان درعا و مناطق شمالی استان قنیطره آغاز کرده‌اند و در 24 ساعت گذشته موفق شده‌اند مناطق مهم و راهبردی «ارتفاع الاحمر، ارتفاع الحاره، شهرک الحاره، الطیحه، مسحره، زمرین، ام العوسج و ...» را تحت کنترل خود درآوردند و ده‌ها تروریست را کشته و زخمی کردند.

,

رزمندگان سوری در حال حاضر کنترل بیش از 85 درصد از استان درعا را در اختیار دارند و تنها 15 درصد از استان شامل مناطق مال غربی و جنوب غربی تحت اشغال گروه‌های تروریستی «جبهه النُصره، ارتش آزاد، داعش و ...» است.

,

 آنا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه