اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی:

اولین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی برگزار می شود

اولین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی برگزار می شود
رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی از برگزاری اولین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  یوسف حق دوست پیش از ظهر امروز در نشست خبری اولین جشنواره رسانه ای ابوذر با بیان اینکه جشنواره رسانه ای ابوذر برای چهارمین بار درحال اجراست، گفت: این جشنواره در آذربایجان غربی برای اولین‌بار اجرا خواهد شد که امیدواریم شاهد برگزاری پرشکوه آن باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، ‌با‌بیان اینکه این جشنواره بدون توجه به اقوام و‌مذاهب برگزار می شود، افزود: امیدواریم‌با تعامل مطلوب در راستای تحقق آرمان های انقلاب گام برداریم و هر فردی که در راستای آرمان های انقلاب کوشش کند یک بسییجی است.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی، ادامه داد: این‌جشنواره با هدف دوری از یکنواختی، محک زدن رسانه ها،  بررسی توانمندی رسانه ها برای درخواست مطالبات، عمق بخشی رسانه ای، جریان‌سازی رسانه ای و کمک‌به ایجاد جریان رقابتی در‌بین رسانه های فعال برگزار می شود.

,

*جشنواره ابوذر نماد فرهنگی‌ و دینی‌ جامعه رسانه

, *جشنواره ابوذر نماد فرهنگی‌ و دینی‌ جامعه رسانه,

یوسف پیر بداقی، نیز در ادامه عنوان کرد: خانه مطبوعات استان در قالب تشکل رسمی و تعریف شده با بسیج رسانه همگام و همراه است‌تا فعالیت های این‌سازمان را تحقق داده و تعامل رسانه ای خانه مطبوعات با این‌سازمان جز نقاط قوت خانه مطبوعات محسوب می شود.

,

وی، تاکید کرد: به تعامل با سازمان‌بسیج‌رسانه ادامه خواهیم‌داد و امیدواریم‌تمام رسانه ها نیز همگام با ما باشندچراکه جشنواره ابوذر نماد تعریف شده هویت‌دینی و فرهنگی جامعه رسانه است .

,

رئیس خانه‌مطبوعات‌ آذربایجان غربی، این‌جشنواره را فرصتی‌برای نشان دادن هویت‌فرهنگی و دینی و رنگین‌ کمان‌اقوام‌و اذهاب به همگان دانست و گفت: این‌جشنواره فراتر ازهمه جشنواره های معمولی بوده و پیامی با عنوان هم‌تعالی، هم فکری و هم اندیشی برای‌توسعه اندیشه رسانه ای استان دارد.

,

*برگزاری جشنواره ابوذر در ۹ محور متفاوت

, *برگزاری جشنواره ابوذر در ۹ محور متفاوت,

دبیر علمی جشنواره ابوذر، نیز در ادامه سخنان رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی، بیان‌کرد: مقاومت و ایثار و دفاع مقدس، بصیرت و دشمن‌شناسی، وحدت اقوام و اذهاب، مبارزه‌با آسیب های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران جوان‌و خانواده و بسیج و حوزه های اقدام خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی محور های برگزاری این جشنواره محسوب می شود.

,

وی، تاکید کرد: این جشنواره در موضوعات تیتر، خبر، مصاحبه، عکس خبری، موشن گرافی ومستند، سر مقاله و یادداشت است که هر فرد میتواند ودر ۲ بخش شرکت کند.

,

سیاح، در خصوص جوایز این جشنواره، خاطرنشان کرد: جوایز ‌نفر اول ۱۲‌میلیون‌ریال،  نفر دوم‌۱۰‌میلیون‌ریال و نفر سوم‌۷ میلیون‌ریال خواهدبود که تاریخ و‌زمان‌مسابقه متعابقا اعلام شده و آثار برندگان باری دیگر در تهران داوری شده و در مرحله کشوری شرکت خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه