اخبار داغ

رئیس و پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان با امام جمعه بخش گلستان دیدار کردند

رئیس و پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان با امام جمعه بخش گلستان دیدار کردند
رئیس و پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان به منظور افزایش همکاری‌ها و تعامل بیشتر با امام جمعه جدید بخش گلستان دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، غلامرضا آبکار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان ظهر امروز با حضور در دفتر امام جمعه بخش گلستان با حجت الاسلام والمسلمین نورپور امام جمعه جدید بخش گلستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

آبکار در این دیدار با اشاره به دهه کرامت، عنوان داشت: هدف از این دیدار، خیر مقدم و داشتن ارزوی توفیق روز افزون برای امام جمعه جدید بخش گلستان و استفاده از رهنمودهای ایشان در حوزه فرهنگ و هنر می باشد.

,

وی در ادامه حضور ایشان را در عرصه فرهنگ شهرستان بهارستان منشاء خیر دانست و تبیین کرد: امیدوارم با رهنمودهای حجت الاسلام والمسلمین نورپور و نیروهای پرتلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان بتوانیم در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان گام‌های موثری را برداریم و میزان رضایت شهروندان را افزایش دهیم.

,

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین نورپور علاوه‌بر قدردانی از حضور غلامرضا آبکار و همکاران ایشان، بیان داشت: بدون شک در جامعه امروز عرصه فرهنگ، عرصه مهم و حائز اهمیتی می باشد و من از شما که در این راستا قدم بر می دارید، سپاسگزار می باشم، چراکه کمک به رشد فرهنگ و هنر در جامعه جزو نیازهای انسان به شمار می رود.

,

وی همچنین درپایان خواستار برگزاری منسجم جلسات شورای فرهنگ عمومی بخش گلستان و شهرستان بهارستان شد و تصریح کرد: برگزاری این نشست‌ها با دستور جلسات و مصوبات گره گشا و تاثیر گذار می تواند سبب برداشتن گام‌های بزرگی در جهت شناسایی استعداد جوانان در عرصه هنر، اعتلای فرهنگ جامعه و انجام دیگر امور مورد نیاز برای جامعه شود که باید توجه ویژه‌ای به آن داشت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه