اخبار داغ

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی:

خسارت طوفان در خراسان جنوبی به بیش از ۳۰ میلیارد ریال رسید/ خدمات رسانی ۳۸ تیم امدادی

خسارت طوفان در خراسان جنوبی به بیش از ۳۰ میلیارد ریال رسید/ خدمات رسانی ۳۸ تیم امدادی
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: از اوایل تیرماه همه شهرستانهای خراسان جنوبی با طوفان و وزش باد شدید و گرد وخاک رو به رو بوده اند که در برخی از شهرستان‌ها نیز شاهد خساراتی بوده ایم که این خسارت به بیش از 30 میلیارد ریال رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدابوالحسن میرجلیلی مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: طی هفته های گذشته در خراسان جنوبی شاهد وقوع وزش بادهای شدید همراه با طوفان گرد ‌و خاک بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود:در این مدت تعداد 38 تیم امدادی و عملیاتی شامل واحدهای پلیس راه،گشت‌های راهداری،جمعیت هلال‌احمر، امدادگران و نجات‌گران، اورژانس 115 و شهرداری‌ها در کنار مجموعه دهیاری‌ها در آماده باش بودند.

,

 

,

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: در نیمه شرقی و جنوبی استان بیش از سایر نقاط شاهد وزش بادهای شدید بودیم که در این نقاط بر اساس نیاز با مدیریت فرمانداران شهرستان‌ها تعداد تیم‌ها در این مناطق افزایش پیدا کرد.

,

 

,

میرجلیلی با اشاره به وقوع طوفان در برخی از نقاط استان و اعزام تیم های امدادی به این مناطق،عنوان کرد: در ماه گذشته حدود 2 هزار و 54 نفر از افرادی که در طوفان و گرد و خاک گرفتار شده بودند با همکاری تیم های امدادی نجات یافتند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شدت وزش باد و طوفان در برخی از نقاط استان بسیار زیاد بوده در این مدت 27 نفر از افراد گرفتار در طوفان و گرد و خاک با تلاش از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

,

 

,

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به مجاورت خراسان جنوبی با استان سیستان و بلوچستان و وزش بادهای 120 روزه که در خراسان جنوبی به بیش از 120 روز نیز میرسد به تبع آن غلظت آلاینده ها در خراسان جنوبی افزایش پیدا کرده است.

,

 

,

میر جلیلی گفت: از اوایل تیرماه همه شهرستانهای خراسان جنوبی با طوفان و وزش باد شدید و گرد وخاک رو به رو بوده اند که در برخی از شهرستان‌ها نیز شاهد خساراتی بوده ایم که این خسارت به بیش از 30 میلیارد ریال رسیده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه