اخبار داغ

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار بهارستان:

تمام ادارات بهارستان مورد بررسی قرار گرفتند/ تکریم ارباب رجوع و اهمیت به ساعات اداری در بهارستان باید رعایت شود

تمام ادارات بهارستان مورد بررسی قرار گرفتند/ تکریم ارباب رجوع و اهمیت به ساعات اداری در بهارستان باید رعایت شود
معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار بهارستان گفت: ادارات شهرستان بهارستان از نظر نحوه تکریم ارباب رجوع، رسیدگی به مشکلات شهروندان و همچنین رعایت ساعات اداری جدید مورد بررسی قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیف‌الله علامی معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار شهرستان بهارستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به بازدید از ادارات شهرستان، عنوان داشت: این بازدیدها صبح امروز به منظور  اطمینان از رعایت ساعت کاری در ادارات و دستگاه‌های سطح بهارستان انجام گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه باتاکید بر جزئیات بازدیدهای صورت گرفته، تشریح کرد: در طول این طرح از نحوه خدمات رسانی به مراجعین و شهروندان و همچنین رعایت ساعات کار جدید از برخی ادارت شهرستان بهارستان بازدید صورت گرفت تا در صورت بروز اختلال یا عدم رسیدگی مناسب، مشکلات موجود رفع گردد.

علامی با ابراز رضایت از روند فعالیت ادارات شهرستان بهارستان، اذعان داشت: در این بازدیدها شخصاً از نزدیک در جریان حضور مدیران و کارکنان در اداره، تکریم ارباب رجوع، نظم و انضباط اداری و نحوه خدمات رسانی به مردم در سطح شهرستان قرار گرفتم.

وی همچنین به دربرگیری ادارات مختلف توسط طرح بازدید از ادارات اشاره کرد و اظهار داشت: ادارات ثبت احوال، ثبت اسناد و املاک، آبفا، تامین اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، حفاظت محیط زیست، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی به شکل کلی و از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.
,
,
,
,
,
,
 
,
معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به اینکه خدمت رسانی و انجام امور در ادارات می بایست در چهارچوب قانون و به دور از هنجار شکنی صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: در شهرستان بهارستان بر موضوع حضور به موقع کارکنان و رؤسای ادارات و همچنین تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات شهروندان تاکید فراوانی به وسیله مسئولین صورت می گیرد و بدون تردید با هرگونه تخلف برخورد صورت خواهد گرفت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه