اخبار داغ

استاندار زنجان:

بیش از ۵۰ مورد مشکل در زنجان احصا شده است / اجازه ندهیم اعتراضات صنفی و اقتصادی امنیتی شود

بیش از ۵۰  مورد مشکل در زنجان احصا شده است / اجازه ندهیم اعتراضات صنفی و اقتصادی امنیتی شود
استاندار زنجان گفت: بیش از ۵۰ مورد از مشکلات استان در زمینه های اقتصادی،اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و عمرانی احصا شده است که از سالیان گذشته به استان ارث رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،اسدالله درویش امیری در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری،اظهار داشت: از دیدگاه رهبری شرط اصلی موفقیت دولت برخورداری از روحیه قوی، شجاعت و عزم راسخ است که باید همه مدیریان در برابر مشکلات با احساس مسئولیت مضاعف عمل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه شرط دیگر غلبه بر تنگناها از دیدگاه مقام معظم رهبری ارسال تصویری مقتدرانه از نظام اسلامی و دولت است، ادامه داد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید روح خدمتگزاری در مجموعه نظام اداری افزاش یابد.

,

این مسئول ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی می طلبد شجاعت در اقدام و برخورد مدبرانه با مشکلات پیش رو عملیاتی شود.

,

استاندار زنجان با خطاب قرار دان وزیر اطلاعات، گفت: به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بفرمایید که ما مسئولان استان زنجان نسبت به درایت مقام معظم رهبری در عبور از بحران اعتقاد و ایمان راسخ داریم.

,

درویش امیری با بیان اینکه در کشور و به تبع آن در استان زنجان نارضایتی هایی در جامعه مشاهده می شود، ادامه داد: بنا بر ده ها دلیل انباشته شده و ده ها دلیل گفته و نگفته شده امروز مشکلات سرباز زده است.

,

وی با اشاره به اینکه بحران بی آبی یکی از مشکلات جامعه است که باید مدیریت لازم انجام شود تا از آن خارج شد، افزود: تا سال 1385 ، حدود 350 هزار چاه غیرمجاز در کشور حفر شده است.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه در استان زنجان نیز 1369 چاه غیرمجاز وجود دارد، افزود: در سال جاری 500 چاه غیرمجاز در استان انسداد می شود.

,

درویش امیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر 5 هزار کنتور در کشور و 200 کنتور در استان زنجان هوشمند می شوند.

,

وی با بیان اینکه در استان زنجان سالانه 700 میلیون مترمکعب آب از سفره های زیر زمینی برداشت می شود، افزود: 150 میلیون مترمکعب از سفره های استان برداشت مازاد توسط چاه های مجاز می شود.

,

این مسئول ادامه داد: ضروری است برنامه ریزی مدونی برای عبور از مشکلات بحران آب اندیشیده شود و تصمیم واحدی در کشور در این زمینه اخذ شود.

,

استاندار زنجان ادامه داد: بیش از 50 مورد از مشکلات استان در زمینه های اقتصادی،اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و عمرانی احصا شده است که از سالیان گذشته به استان ارث رسیده است.

,

درویش امیری با اشاره به اینکه چالش های پیش روی استان شناسایی شده است، یادآور شد: برنامه ریزی برای حل این چالش ها انجام شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است تا مشکلات حوزه خود را احصا و حل کرده و اجازه ندهند اعتراضات صنفی و اقتصادی امنیتی شود.

,

استاندار زنجان ادامه داد: اعتماد عمومی سرمایه اجتماعی کشور است که باید با مبارزه با فساد اقتصادی اعتماد مردم را جلب کرده و بازسازی لازم برای برگشت اعتماد مردم انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه