اخبار داغ

افزایش دامنه مشکلات اجتماعی در محلات بندرعباس

افزایش دامنه مشکلات اجتماعی در محلات بندرعباس
سه راه برق یکی از قدیمی ترین محلات بندرعباس است، که اهالی آن تا به امروز پنجه درپنجه مشکلات روزگار خود را سپری می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از  هرمز؛ سه راه برق نام یکی از  محلات بندرعباس است که مردم زیادی از دیرباز در این محله قدیمی زندگی می کنند، اغلب مردم سه راه برق از اقصی نقاط کشور سالیان درازی است که در این  محله ساکن هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

وجود مشکلات بسیاری در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی باعث شده تا زندگی به کام اهالی سه راه برق تلخ تر شود، افزوده شدن مشکلات جدید به لیست مشکلات آن اضافه شود و دغدغه مردم هر روز بیشتر شده و امید مردم نسبت به حل مشکلات قبلی کمتر شود.

,

با توجه به اینکه استان هرمزگان به عنوان پایتخت اقتصادی کشور شناخته شده، نبود سطل آشغال در یکی از محله های مرکز استان شاید برای اکثرمردم کشور امری غیر قابل باشد، اما  واقعیت امر این است که در کوچه پس کوچه های محلات این شهر مشکلات زیادی پیکره وجودی ساکنان  را احاطه کرده است.

,

 

,

, ,

بوی تعفن نفس کشیدن را برای شهروندان سخت کرده است

, بوی تعفن نفس کشیدن را برای شهروندان سخت کرده است, بوی تعفن نفس کشیدن را برای شهروندان سخت کرده است,

وجود چالش هایی که امروزه پیش روی ساکنان محله سه راه برق است، گلایه های زیای را در پی داشته چرا که این مشکلات تاثیر مستقیمی بر روی زندگی اهالی داشته است و موجب بروز اختلالاتی را در روند زندگی آن ها به ویژه کودکانی که در کوچه های این محله ساکن هستند به وجود آورده است.

,

با توجه به اینکه رفع مشکلات مردم و تامین آرامش آن ها بسیار اهمیت دارد، پیگیری مشکلات آن ها توسط مسئولان و رسانه ها می تواند تاثیر مثبتی در حل دغدغه ها و مشکلات آن ها داشته باشد.

,

مریم امیری،یکی از ساکنان محله سه راه برق در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به اینکه مشکلات زیادی در محله سه راه برق وجود دارد، اظهار کرد: متاسفانه مردم این محله سال های زیادی است که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

, هرمز,

این شهروند بندرعباسی تصریح کرد: کمبود سطل آشغال در محله باعث شده تا در نقاط مختلف محله انبوهی از زباله ها پراکنده شود، و بوی بد آن ها نفس کشدن را برای عابرانی که از کوچه عبور می کنند سخت کند.

,

, ,

تردد حیوانات موذی در کوچه و منازل ساکنان

, تردد حیوانات موذی در کوچه و منازل ساکنان, تردد حیوانات موذی در کوچه و منازل ساکنان,

امیری ادامه داد: پخش زباله در کوچه ها باعث شده تا حیوانات موذی در محله تردد کنند و حتی به خانه ها نیز نفوذ کنند، همچنین از آنجایی که بازی در کوچه یکی از تفریحات آن ها است که با هم و سن وسالان خود  دارند وجود زباله ها می تواند موجب بروز بیماری های زیادی در آن ها شود.

,

وی با بیان اینکه زیبنده نیست محلات پایتخت اقتصاد کشور با کمبود امکانات مواجه باشند، خاطر نشان کرد: متاسفانه نه تنها محله سه راه برق بلکه اکثر محلات بندرعباس با مشکلات زیادی روبرو هستند که مردم توقع حل آن ها را دارند اما حل مشکلات آن ها با روند کندی انجام می شود.

,

 

,

, ,

افتادن ماشین در کانال های غیر استاندارد

, افتادن ماشین در کانال های غیر استاندارد, افتادن ماشین در کانال های غیر استاندارد,

محمد مرادی شهروند هرمزگانی ساکن در محله سه راه برق در گفتگو با خبرنگار هرمز، اظهار کرد: مردم توقع دارند در روند بهسازی شهر به ویژه محلات حاشیه نشین تغییرات جدی صورت گیرد  همچنین وجود این مشکلات باعث شده تا هر روز بر دغدغه های مردم افزوده شود.

, هرمز،,

این شهروند هرمزگانی بیان کرد: متاسفانه جدول کشی هایی غیر استانداردی که در محله احداث شده باعث شده تا اغلب اوقات ماشین ها به درون آن ها بیفتند و هزینه های مالی را برای شهروندان ایجاد کند که این موضوع به مشکلی جدی برای اهالی تبدیل شده است.

,

مرادی تصریح کرد:متاسفانه آسفالت برخی از مناطق محله به صورت کامل انجام نشده و خود اهالی چون به قیر جهت آسفالت دسترسی ندارند، برای جلوگیری از پخش غبار خاک های جلو در منزل خود اقدام به ریختن سیمان بر روی خاک کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه