اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان زنجان:

آتش سوزی سواری پراید در اثر حادثه رانندگی/ کشته شدن ۲ نفر در پی سانحه رانندگی در محورهای استان زنجان

آتش سوزی سواری پراید در اثر حادثه رانندگی/ کشته شدن ۲ نفر در پی سانحه رانندگی در محورهای استان زنجان
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به وقوع دو حادثه مرگبار در استان زنجان گفت: 2 نفر در پی سانحه رانندگی در محورهای استان زنجان جان خود را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا; طی 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان2 فقره تصادف فوتی به وقوع پیوست که در این حوادث 2 تن از هموطنان جان خود را از دست دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

علی اصغر شیرمحمدی با اشاره به علت این حوادث اظهار کرد: علت اصلی وقوع این حوادث عدم رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان بوده است.

,

شیرمحمدی ادامه داد: در یکی از این حادثه ها که در محور دندی- زنجان رخ داد ، یک دستگاه وانت پیکان واژگون و راننده آن شخصی در حدود55 ساله به علت شدت جراحات وارده درمحل فوت کرد.

,

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در حادثه دیگر که در کمربندی خرمدره رخ داد یک دستگاه کامیون باسواری پراید برخورد که در اثر شدت ضربه وارده منجربه آتش سوزی خودرو شده و راننده سواری پراید در محل حادثه جان خود را از دست داد وعلت حادثه دردست بررسی است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان در پایان توصیه کرد: رانندگان باید با رعایت قوانین و مقررات از هرگونه عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه