اخبار داغ

قول وزیر ورزش و جوانان به مردم سیستان:

افتتاح سالن کُشتی زابل تا پایان سال ۹۷/ تسهیلات اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان سقف ندارد

افتتاح سالن کُشتی زابل تا پایان سال ۹۷/ تسهیلات اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان سقف ندارد
وزیر ورزش و جوانان گفت: سالن کشتی زابل تا پایان سال و سالن کبدی تا دو سال دیگر افتتاح خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مسعود سلطانی فر در گفت و گو باعصرهامون یکی از اهداف سفر به سیستان وبلوچستان را تاکیدات و رویکرد دولت در زمینه حل سریعتر مشکلات در مناطق محروم عنوان کرد و افزود: در حال حاضر بیشترین تمرکز بر منطقه سیستان است که در این راستا از پروژه های ناتمام و پروژه های در دست اجرا بازدید شد تا با استفاده از توزیع منابع و استفاده بهینه از آن تکمیل و به بهره برداری برسند.
وی با بیان اینکه توجه خود را بر پروژه های مهم قرار داده ایم، ادامه داد:  امید می رود بتوانیم هر سال تعدادی از پروژه های ناتمام را که حتی از دهه های گذشته ناتمام باقی مانده را به اتمام و بهره برداری برسانیم و در سال های آینده منابع را صرف پروژه های دیگری کنیم.
 
تکمیل پروژه های ناتمام سیستان و بلوچستان در اولویت کار قرار دارد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا، , عصرهامون,
,
,
, تکمیل پروژه های ناتمام سیستان و بلوچستان در اولویت کار قرار دارد,


وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تکمیل پروژه های ناتمام در سیستان و بلوچستان در اولویت کار قرار دارد، افزود: سیستان دارای ظرفیت و استعداد فراوان است بنابراین باید در ورزش های انفرادی و همگانی شرایط بهتری را فراهم کرد.
 
خانه کُشتی تا پایان سال افتتاح می شود

,
,
,
, خانه کُشتی تا پایان سال افتتاح می شود,


وی اذعان کرد: تعدادی از پروژه ها دارای پیشرفت فیزیکی خوبی هستند که در این راستا خانه کشتی تا پایان سال و حداکثر تا دو ماه ابتدایی سال آینده به بهره برداری خواهد رسید که هدیه دولت به مردم زابل خواهد بود.
سلطانی فر با بیان اینکه سالن کبدی در دو سال آینده افتتاح خواهد شد، اظهار کرد: برای بانوان باید کار ویژه تری انجام شود بنابراین سالن چند منظوره اجرا می شود؛ همچنین خانه جوان در زابل و سپس در سایر شهرستان ها در ابتدا با اماکن استیجاری انجام خواهد شد.
وی اذعان کرد: با اختصاص منابع و امکانات بیشتر در بخش ورزش می توان کارنامه خوبی در جهت حل مشکلات مردم ارائه داد.
وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: ردیف تسهیلات اشتغالزایی جوانان عضو سازمان های مردم نهاد ایجاد شده که در این راستا تعداد سمن های مرتبط با جوانان در منطقه به ۸۵ عدد رسیده؛ همچنین تعداد ۲۰۰تقاضا دیگر هم در نوبت برای بررسی  صلاحیت قرار دارند.
سلطانی فر با اشاره به اینکه برای جوانان تسهیلات اشتغالزایی با مشارکت صندوق کارآفرینی امید انجام می‌شود، عنوان کرد: برای سیستان و بلوچستان سقفی برای تسهیلات در نظر گرفته نشده بنابراین هرچقدر بتوانند طرح مناسب برای اشتغال جوانان ارائه کنند منابع مورد نیاز توسط صندوق تامین خواهد شد.

انتهای پیام/
 

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه