اخبار داغ

مدیرکل آموزش‌ و پرورش آذربایجان‌شرقی:

امسال چالشی‌ترین سال آموزش و پرورش بعد از انقلاب است/ در مهرماه ۹۷ هیچ کلاسی بدون آموزگار نخواهد بود

امسال چالشی‌ترین سال آموزش و پرورش بعد از انقلاب است/ در مهرماه ۹۷ هیچ کلاسی بدون آموزگار نخواهد بود
جعفری گفت: امسال چالشی‌ترین سال آموزش و پرورش بعد از انقلاب از نظر نیروی انسانی است و قول می‌دهم که در مهرماه سال تحصیلی جاری هیچ کلاسی بدون آموزگار نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، جعفر پاشایی ظهر امروز در شورای آموزش‌وپرورش استان اظهار داشت: فعالیت‌های منظم در پایگاه‌های اوقات فراغت استان، اردوهای یاوران ولایت و اعزام زائر اولی‌ها از جمله برخی فعالیت‌های آموزش‌وپرورش آذربایجان‌شرقی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: آمادگی برای برگزاری رویداد ورزشی پسران دانش آموز کشور و جشنواره علمی جابربن حیان نیز در فصل تابستان در تبریز کاملا به وجود آمده است.

,

مدیر کل آموزش‌وپرورش استان با بیان اینکه پیگیری و اقدام برای تهیه و توزیع کتاب درسی و آموزش‌های ضمن تدریس معلمان از جمله دیگر فعالیت‌های تابستانی است، عنوان کرد: اساسی‌ترین موضوع امسال ساماندهی نیروی انسانی با استقرار پایه دوازدهم می‌باشدغ زیرا در سال تحصیلی جدید سه هزار معلم بازنشسته خواهند شد و نیاز به جایگزینی وجود دارد.

,

وی افزود: معتقدم که از نظر نیروی انسانی امسال چالشی‌ترین سال آموزش‌وپرورش بعد از انقلاب است اما با توجه به تجربیات گذشته قول می‌دهیم که امسال هیچ کلاسی در مهر بدون آموزگار نباشد.

,

پاشایی تاکید کرد: مدارس ما از مرکز استان تا روستاهای محروم دارای برنامه هستند و برنامه‌های تابستان حتی در روستاهای محروم در حال اجرا است.

,

وی با اشاره به اینکه وضعیت سوادآموزی برای جمعیت بی‌سواد در استان ما پایین‌تر از میانگین کشوری است، تصریح کرد: مصمیم که در این دوره وضعیت استان را تکان دهیم و مطابق اعلام سازمان سواد آموزی با توجه به شتاب سوادآموزی استان رتبه‌مان در کشور نیز بهتر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه