اخبار داغ

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

کار در انقلاب ما روحیه انقلابی می خواهد / مهمترین کار اوقاف شفاف سازی است

کار در انقلاب ما روحیه انقلابی می خواهد / مهمترین کار اوقاف شفاف سازی است
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: کار در انقلاب ما روحیه انقلابی می خواهد، شهدای ما مگر دستورالعمل داشته اند که به جبهه بروند؟ ولی رمز پیروزی را رعایت کردند و پیروز هم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ سردار عبدالرضا عابد عصر امروز در مراسم معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با عرض تبریک به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: شهدای ما با اینکه امروز از میان ما رفته اند ولی هیچ گاه این طور نیست آنها با آثاری که در بینمان قرار داده اند در بین ما هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان؛,

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه برخی ها به اشتباه فکر می کنند که در جنگ دفاع مقدس فقط با کشور عراق در جنگ بودیم افزود: حضرت امام(ره) به گردن تک تک ما حق دارد، آن حضرت به ما مطالبی را آموخت و گوشزد کرد که امروز باید عملی کنیم. امروز باید دقت کنیم بعد از حضرت امام چکار کرده ایم؟!

,

عابد در ادامه امریکا را در مقابله با ایران ناتوان خواند و متذکر شد: امروز کشوری مثل آمریکا اگر می توانست ضربه ای به کشور ما بزند آیا این کار را نمیکرد؟ در تقابل های گوناگون ایران با کمک خدا توانست پیروز شود. در واقعه طبس مگر تجهیزات نظامی وجود داشت؟ ولی همه معادلات آن را نقش بر آب کرد.

,

وی در خصوص ارتباط با دنیا تاکید کرد: ارتباط با دنیا نیاز هر کشوری است ولی باید در رابطه با امریکا نهایت دقت لحاظ شود آنها هیچ تعهدی به آخرت ندارند چطور می شود با آنها پیمان بست؟!

,

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان این جمله که هدف های بزرگ را نمی توان به سادگی به دست آورد خاطر نشان کرد: کار در انقلاب ما روحیه انقلابی می خواهد، شهدای ما مگر دستورالعمل داشته اند که به جبهه بروند؟ ولی رمز پیروزی را رعایت کردند و پیروز هم شدند رمز موفقیت هم وحدت کلمه بود.

,

عابد هدف دشمن را حمله به انسجام، ایمان، وحدت و اسلام دانست و بیان کرد: نمی شود دست روی دست بگذاریم تا آنها هر کاری که می خواهند انجام دهند. ما با بصیرت و آگاهی کامل در مقابله با آنها ایستادگی کنیم.

,

وی افزود: این انسجام برای آنها بسیار حیاتی است، هر روز هم با بهانه های واهی کشور ما را می خواهند بهم بزنند. یک روز با گرانی، یک روز با نبود آب و ...

,

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به خدمات مدافعان حرم تاکید کرد: مدافعان حرم اگر امروز نبودند امروز چه وضعیتی داشتیم؟ داعش به وجود آمده برای نابودی ایران نه برای اشغال سوریه و عراق .

,

وی گفت: مهمترین کار اوقاف شفاف سازی است مردم باید بدانند چیزی را که وقف می کنند در چه راهی مصرف می شود، این شفافیت مهمترین قسمت اوقاف است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه