اخبار داغ

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خلیل آباد خبر داد؛

اعزام 330 نفر از خانواده های شهدا و جانبازان خلیل آباد به مشهد

اعزام 330 نفر از خانواده های شهدا و جانبازان خلیل آباد به مشهد
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خلیل آباد گفت: 330 نفر از خانواده های معظم شهدا و جانبازان این شهرستان همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن رزمی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، اظهار داشت: 330 نفر از خانواده های معظم شهدا و جانبازان این شهرستان همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه در قالب اردوی یک روزه با عنوان محبین الرضا جهت زیارت امام رضا به مشهد مشرف شدند، خاطرنشان کرد: در این اردو ضمن زیارت علی بن موسی الرضا (ع) و بهره مند شدن از غذای حضرت، از برنامه های فرهنگی آستان قدس رضوی شامل بازدید از موزه ها، حرم شناسی، آشنایی بیشتر با سیره و سبک زندگی ائمه معصومین (ع) و به خصوص حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و حضرت معصومه(س) و شرکت در برنامه های حرم مطهر،هم استفاده خواهند برد.

,

رئیس بنیاد شهید خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: برگزاری این اردوهای زیارتی برای ارتقاء نشاط و شادابی معنوی، بهبود سلامت روحی و آشنایی بیشتر خانواده شهدا و ایثارگران با سیره ائمه (ع) و تکریم و منزلت خانواده های شهدا و ایثارگران انجام می گیرد.

,

وی در پایان اذعان کرد: اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلیل آباد در بخش‌های مختلف درمانی، فرهنگی، تعاون، و... به خانواده‌های محترم و معظم شهدا و ایثارگران ارائه خدمات می‌کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه