اخبار داغ

در حاشیه جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر؛

مرکز ترک اعتیاد (mmt) خوانسار به بهره برداری رسید

مرکز ترک اعتیاد (mmt) خوانسار به بهره برداری رسید
فرماندار خوانسار گفت: کمپ ترک اعتیاد در شهرستان به دلیل برخی مشکلات و امکانات نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان و استان اصفهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حسن شفعتی در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر که پیش از ظهر امروز با حضور دبیر کمیته شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان و برخی از مدیران در محل فرمانداری خوانسار برگزار شد، اظهار کرد: از مدیرانی که نقش موثری در اجرای بیش از ۹۰ درصد مصوبات شورای مبارزه با موادمخدر داشته اند تشکر می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: شهرستان خوانسار دارای سه سازمان مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان است که تاکنون توانسته در حیطه آموزش به خوبی عمل کند.

,

فرماندار خوانسار در ادامه به بازشدن مسیرهای استان لرستان و مرکزی به خوانسار از مسیر جاده روستای ویست اشاره کرد و گفت: افزایش بار ترافیکی بر محورهای یاد شده زحمات نیروی انتظامی را برای ایجاد امنیت دو چندان کرده است.

,

وی خاطر نشان کرد: کمپ ترک اعتیاد در شهرستان به دلیل برخی مشکلات و امکانات ضعیف نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان و استان است.

,

شفعتی ضمن ابراز رضایتمندی از برگزاری دوره های آموزش فنی و حرفه ای افزود: خوشبختانه با اجرای آموزش فنی و حرفه ای توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان در کمپ شاهد اتفاقات خوبی در زمینه آموزش بهبودیافتگان از مواد مخدر هستیم.

,

فرماندار خوانسار همچنین خواستار توجه بیشتر مسئولان استان به شهرستان های غرب استان اصفهان شد.

,

* باید نشاط اجتماعی را افزایش داد

, * باید نشاط اجتماعی را افزایش داد, * باید نشاط اجتماعی را افزایش داد,

دبیر کمیته شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز با بیان اینکه باید نشاط اجتماعی را افزایش داد، افزود: باید خلأها را از طریق آموزش شناسایی کرده و مردم را از نگرانی نجات دهیم.

,

اصغر هدایت در ادامه با تاکید بر ضرورت ویژه تشکیل سازمان های مردم نهاد در حوزه اجتماعی تصریح کرد: تشکیل گروه های توانمند در محله ها و روستاها، برگزاری کارگروه های آموزشی و همکاری بیشتر ادارات بهزیستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی از اهم اموری است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

,

گفتنی است با حضور دبیر کمیته شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکز ترک اعتیاد (mmt) شهرستان خوانسار که با داشتن استانداردهای روز مورد بهره برداری قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه