اخبار داغ

در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی نطنز مطرح شد؛

بعضی نیروی انتظامی را برای حفظ منافع خود می خواهند/ کشف ۱۲ تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری در استان اصفهان

بعضی نیروی انتظامی را برای حفظ منافع خود می خواهند/ کشف ۱۲ تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری در استان اصفهان
فرمانده انتظامی اصفهان مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر را از اولویت های مهم نیروی انتظامی استان خواند و گفت: کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق و دستگیری یک هزار و ۲۰۰ نفر در این رابطه و کشف ۱۲ تن مواد مخدر از ابتدای سال تا کنون، نتیجه تلاش نیروی انتظامی استان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان نطنز پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در فرهنگسرای کوثر نطنز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

بعضی نیروی انتظامی را برای حفظ منافع خود می خواهند

, بعضی نیروی انتظامی را برای حفظ منافع خود می خواهند, بعضی نیروی انتظامی را برای حفظ منافع خود می خواهند,

امام جمعه نطنز در این مراسم با بیان اینکه نیروی انتظامی در سال های اخیر با درایت فرماندهی معظم کل قوا به بلوغ خوبی رسیده است، اظهار کرد: حضور نیروی انتظامی در جامعه یکی از ضروریات است و اگر این نیرو راهبردی عمل نکند کسی موفق به انجام وظایف در حوزه مسئولیت های خود نخواهد بود.

,

حجت الاسلام روح الله امینی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی باید دارای سرمایه، تعهد ،تخصص و انگیزه باشد، افزود: بی شک نیروی انتظامی در خدمت به نظام الهی تحت فرماندهی نایب امام زمان (عج) قرار دارد و از مهم ترین افتخارات آن این است که آن چه را که در توان داشته باشد در همه زمینه ها به کار می گیرد تا امنیت و آرامش تحقق یابد.

,

وی اضافه کرد: منطق و عقل در فعالیت های نیروی انتظامی حاکم است، رهبر انقلاب از نیروی انتظامی به عنوان یار مهربان مقتدر یاد می کنند، آن ها باید هم یار مهربان و هم مقتدر باشند.

,

امام جمعه نطنز تاکید کرد: بعضی از افراد بر اثر شیطنت و برای کسب منافع شخصی خود علیه نیروی انتظامی جو سازی می کنند در حالی که مجموعه این نیرو در فعالیت های خود عدالت، قانون گرایی و رضایت خدا و خلق خدا را در نظر می گیرد.

,

وی خاطر نشان کرد: برخی نیرو انتظامی را برای خود و حفظ منافع خود می خواهند اما نیروی انتظامی نوکر مردم است نه اشخاص و مسئولان، نیروی انتظامی با پا به رکاب بودن، حفظ سلامت اخلاقی، لحظه ای عمل کردن و قانون مداری به موفقیت های بزرگی رسیده است.

,

طلب همه ابعاد امنیت از نیروی انتظامی یک خواسته زیادی است

, طلب همه ابعاد امنیت از نیروی انتظامی یک خواسته زیادی است, طلب همه ابعاد امنیت از نیروی انتظامی یک خواسته زیادی است,

نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر اظهار کرد: امروزه امنیت صرفا با انضباط حاصل نمی شود و آن را در ابعاد مختلف از جمله اقتصادی و اجتماعی و البته در بعد سلامت و دیگر موارد باید دنبال کنیم.

,

مرتضی صفاری نطنزی افزود: اخیرا هم در داخل شاهد بحران های مختلفی از جمله بیکاری و فقر و معضلاتی هستیم که در ابعاد اجتماعی، اقتصادی و امنیتی مشکلاتی را بر جامعه تحمیل می کند و هم در بعد بین الملل با دشمنی هایی مواجه هستیم که باید با آن ها مقابله کنیم.

,

وی با تاکید بر این که طلب همه ابعاد امنیت از نیروی انتظامی خواسته زیادی است، گفت: نیروی انتظامی از مهم ترین ارگان های امنیتی کشور است و نگاهی که مردم به مقوله امنیت دارند لزوما یک نگاه فراگیر است و مردم به فراخور تعاریفی که برای نیروی انتظامی شده است از آن انتظار دارند در حالی که نیروی انتظامی برای تحقق آن ها دچار مشکلاتی است.

,

نماینده نطنز اضافه کرد: کمبود اعتبار، نداشتن وسایل و امکانات کافی و تامین حقوق کارکنان از مهم ترین مشکلات موجود در این نیرو است که باید با تدابیر لازم مرتفع شوند.

,

وی با اشاره به حوادث اخیر در بعضی از نقاط کشور از عملکرد نیروی انتظامی در مواجهه با این حوادث قدردانی کرد و با بیان این که نیروی انتظامی هیچ گاه ایجاد کننده مشکلات نبوده است خاطر نشان کرد: بیشتر مشکلات را باید از جنبه اجتماعی مورد بررسی قرار داد و در حوزه های دیگر نسبت به برطرف کردن آن ها اقدام کرد.

,

کشف ۱۲ تن مواد مخدر در استان اصفهان

, کشف ۱۲ تن مواد مخدر در استان اصفهان, کشف ۱۲ تن مواد مخدر در استان اصفهان,

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به وظایف دشوار نیروی انتظامی در طول سال که مهم ترین آن خدمت به مردم است، این وظایف را بسیار سخت و گاه طاقت فرسا عنوان کرد و از زحمات نیروی انتظامی در تمام حوزه های مسئولیتی خود قدردانی کرد.

,

سردار مهدی معصوم بیگی افزود: خدمت بی منت و حداکثری به مردم و همچنین سرباز خوبی برای ولایت بودن است دو مولفه مهمی است که نیروی انتظامی آن ها را دارا است و به لحاظ اهمیت این دو موضوع همواره توجه به آن ها را به نیروها در سطح استان سفارش می کنیم.

,

وی وظایف امروز نیروی انتظامی را نسبت به گذشته گسترده تر عنوان کرد و گفت: در گذشته تنها حفظ امنیت جانی مردم اهمیت داشت اما امروز فعالیت نیروی انتظامی وارد حوزه های اقتصادی و اجتماعی مختلفی شده است.

,

وی تصریح کرد: امروز دشمن تلاش می کند تا در چندین جبهه مختلف به نظام و انقلاب فشار وارد و با عملیات اقتصادی و عملیات روانی کشور را تضعیف کند، آن ها در صدد هستند تا با وارونه جلوه دادن حقیقت در حوزه هایی که جمهوری اسلامی اقتدار کامل را کسب کرده است ضربه هایی را به مردم وارد کند که هجمه به نیروی انتظامی یکی از آن ها است.

,

فرمانده انتظامی اصفهان مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر را از اولویت های مهم نیروی انتظامی استان خواند و خاطر نشان کرد: کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق و دستگیری یک هزار و ۲۰۰ نفر در این رابطه و کشف ۱۲ تن مواد مخدر از ابتدای سال تا کنون، نتیجه تلاش نیروی انتظامی استان بوده است.

,

به گزارش صاحب نیوز؛ در این مراسم سرهنگ مرتضی هادیان به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان نطنز معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار علی بنی آدمی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است، قدردانی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه