اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

بسیاری از چاله چوله ها پر شده است به گودال ها باید توجه کرد

بسیاری از چاله چوله ها پر شده است به گودال ها باید توجه کرد
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کشور ما در کشتی انقلاب اسلامی سوار شده است گفت: کشتی انقلاب در دریای طوفان زده حرکت می کند که امواج سنگینی اطراف آن را فرا گرفته است، بسیاری از چاله چوله ها پر شده است به گودال ها باید توجه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در همایش تجلیل از شبانان و گله داران استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مشکلات باید شناسایی شود اظهار کرد: در جاهایی که باید خدمات ارائه شود مشکلات را به من بدهند تا از مسئولین آن ها را مطالبه کنم.

وی با اشاره اینکه مسئولین باید هرچه سریعتر مشکلات را شناسایی و اقدام به رفع آن ها کنند بیان داشت: مشکلات باید اولویت بندی شوند و مشکلات دست اول را دست بگیرند.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه کشور ما در کشتی انقلاب اسلامی سوار شده است عنوان کرد: کشتی انقلاب در دریای طوفان زده حرکت می کند که امواج سنگینی اطراف آن را فرا گرفته است،  ما بسیاری از چاله چوله ها پر شده است به گودال ها باید توجه کرد.


وی خاطر نشان کرد: همه ما باید تلاش کنیم این کشتی انقلاب به ساحل نجات برسد و هر کدام بتوانیم به نوبه خود به انقلاب اسلامی خدمت کنیم.

حجت السلام و المسلمین نکونام با اذعان بر اینکه راه خود را باید بشناسیم و حرکت کنیم اظهار کرد: ما باید آسیب ها را بشناسیم چه آسیب های شغلی و چه آسیب های فرهنگی .

وی با اشاره به اینکه دشمن فضاهای مخربی را در پیش پای شما گذاشته است بیان داشت: ماهواره یکی از آسیب هایی که نباید از آن استفاده کرد.

حجت السلام نکونام با بیان اینکه فرهنگ حکم اکسیژن را دارد بیان داشت: اگر هوا آلوده شود آدم مریض می شود و فرهنگ آلوده نیز آدم را بیمار می کند و شما باید این فرهنگ قشنگ را حفظ کنید و نگذارید دشمن فرهنگ زیبا شما را بگیرد.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه