اخبار داغ

ماموریت های سپاه محدود به یک زمان خاص نیست

ماموریت های سپاه محدود به یک زمان خاص نیست
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ماموریت های سپاه محدود به یک زمان خاص نیست بلکه ماموریت و رسالت سپاه در این است که در همه زمینه ها کار کند و برنامه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از شبانان و گله داران استان چهارمحال و بختیاری  اظهار کرد: حفظ بیانات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی جزء وظایف سپاه است .

وی با اشاره به اینکه  ماموریت دیگر سپاه در بعد محرومیت زدایی است تصریح کرد:  در دوران انقلاب و بعد از دفاع مقدس سپاه و بسیج اقدام برای رفع گوشه ای از مشکلات شما عشایر کرد.

سردار اکبری ادامه داد: قرارگاه خاتم به کمک و یاری دولت ها شتافتند و امروزنیز  در هر موضوعی که پیش می آید اولین  گروهی که ورود پیدا می کنند سپاه و بسیج است.

وی یکی از شایسته ترین اقدامات گروه های جهادی را حضور به موقع در سرپل ذهاب دانست و گفت: گروه های جهادی زودتر از بسیج و سپاه در سرپل ذهاب رفتند و اقدامات شایسته ای را انجام دادند.

سردار اکبری با اشاره به اینکه سپاه در بعد دشمن شناسی و بصیرت پیش قدم هستند بیان داشت: هر جایی که پای حفظ انقلاب باشد سپاه و بسیج حضور پیدا می کند.

وی کار سپاه و بسیج را مکمل همه دولت ها دانست و گفت: همیشه و در همه عرصه ها سپاه و بسیج در کنار دولت بوده و همچنین مکمل آن بوده و هست.

سردار اکبری با اشاره به اینکه این استان در بعضی از موضوعات جزء استان های برتر به شمار می رود  عنوان کرد: امروز خدمتی که این عزیزان چه در بعد عشایری و چه در بعد دامداری و شبانان انجام داده اند جای تجلیل و تقدیر دارد که این امر خیلی به جا بوده چرا که قشر عشایر کمتر دیده می شود.

وی با بیان اینکه درصد زیادی از تولیدات لبنی و دامی توسط عشایر ما به دست می آیند اظهار کرد: متاسفانه با توجه به وضعیت متعدد که در قشر عشایر پیش می آید  در سال های متمادی با کاهش عشایر مواجه بوده ایم.

سردار اکبری در پایان از همه مسئولین خواست که همه ما باید به کمک و یاری مردم بشتابیم  و به آن ها تاجایی که امکان دارد خدمت کنیم.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه