اخبار داغ

در راستای هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی؛

دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی با فرماندار قدس

دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی با فرماندار قدس
دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی با فرماندار قدس در جهت تبلیغات در راستای در راستای هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان قدس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، دومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان قدس سه شنبه شب به ریاست علی اصغر ناصر بخت فرماندار و سیده فهیمه اطهری  رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان و سالومه خشوعی کارشناس امور انجمن های اداره کل و سایر اعضای انجمن در سالن جلسات فرمانداری قدس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

فرماندار قدس افزود: اهمیت و جایگاه کتاب و کتابخوانی در جامعه امروزی پرداخت به همت کتابخانه های شهرستان نیازمند توجه ویژه و جدی می باشد.

,

وی بیان کرد: حمایت از فعالیت های کتابخانه ها ضروری است و باید بیش از هر زمان دیگر به نسل جوان و خانواده ها توجه ویژه نمود و برگزاری چنین جشنواره های را بسیار مفید و کارآمد است.

,

ناصربخت با اشاره به سطح خانواده و نسل جوان و نوجوان و کودک خاطرنشان کرد: جشنواره بزرگ رضوی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و می تواند تاثیر گذار باشد و با تمسک جستن از سیره ائمه(ع) و الگو پذیری از زندگی این بزرگواران در زندگی روزمره مردم تاثیر گذار خواهد بود و در این نوع امور نباید افراط و تفریط کنیم.

,

در ادامه سیده فهیمه اطهری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قدس گفت: این جشنواره با هدف ترویج سیره و فرهنگ رضوی، آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با سبک و شیوه زندگی رضوی برگزار می شود.

,

وی در خصوص اهمیت این جشنواره، اظهار کرد: حفظ و افزایش میزان مشارکت شرکت کنندگان، استفاده از ظرفیت کتابخانه ها، کتابداران و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی با محوریت منابع جشنواره، راهکارهایی برای افزایش جلب مشارکت مردمی است.

,

اطهری تصریح کرد: کتابخانه های عمومی به منظور برگزاری هرچه بهتر این جشنواره تبلیغات گسترده ای با همکاری و مشارکت نهادها و سازمان های دولتی و مردمی از طریق سایت اداری، پرتابل خبری، سامانه های خبری ادارات مختلف، تلویزیون شهری و نصب پوسترهای تبلیغات جشنواره انجام شده و ادامه دارد و انتظار می رود استقبال شهروندان شهرستان قدس بیش از سال گذشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه