اخبار داغ

به همت اداره کتابخانه های عمومی؛

دیدار با پرسنل بهزیستی و آسایشگاه معلولان و سالمندان شهر قدس

دیدار با پرسنل بهزیستی و آسایشگاه معلولان و سالمندان شهر قدس
صبح امروز به مناسبت فرارسیدن روز بهزیستی و تامین اجتماعی کادر اداری کتابخانه های عمومی از آسایشگاه معلولین و سالمندان شهرستان قدس بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، عصر سه شنبه رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قدس، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس به همراه جمعی از کتابداران از آسایشگاه معلولین و سالمندان شهرستان قدس بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

, , , , , , ,

در این دیدار صمیمی و ارزشمند که به مناسبت فرا رسیدن روز بهزیستی و تامین اجتماعی انجام شد، کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان قدس با تقدیم دسته گل به مددجویان آسایشگاه معلولین و سالمندان ضمن تبریک فرا رسیدن روز بهزیستی و تامین اجتماعی از کادر بهزیستی و مدد جویان دلجویی و با اهدا گل از انها تقدیر کردند.
سیده فهیمه اطهری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قدس  با اشاره به اینکه کتابداران این شهرستان جهت ایجاد نشاط و پرکردن اوقات فراغت مددجویان و سالمندان این مرکز آمادگی حضور جهت نشست کتابخوانی برای این عزیزان و همچنین هرگونه همکاری در راستای ترویج فرهنگ مطالعه بین خانواده های تحت پوشش بهزیستی شهرستان قدس را دارد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه