اخبار داغ

قصه های هزار و یک شب پل تاریخی بشار؛

ادامه رمان پل سوم بشار با صحبت های جنجالی شهردار یاسوج/مقدم:این پروژه بعد از 15 سال مستهلک شده و خطر آفرین است

ادامه رمان پل سوم بشار با صحبت های جنجالی شهردار یاسوج/مقدم:این پروژه بعد از 15 سال مستهلک شده و خطر آفرین است
شهردار یاسوج با اشاره به عدم ایمنی پل سوم بشار، این پروژه را دارای مشکلاتی از لحاظ ترافیکی عنوان کرد که در آینده می تواند خطرآفرین باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس پل سوم بشار بر روی بستر رودخانه خروشان بشار که عملیات احداث آن  15سال طول کشید، افتتاح شد اما گمانه زنی هایی درباره این پل و ایمنی و استحکام آن وجود دارد و هنوز برخی مسائل مهم ایمنی از جمله درمان نشدن پایه زیر پل یا همان ستونهایش همچنان به قوت خود باقی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ,

 

,

ستون های پل بشار که بر اثر طغیان بشار در زمانهای نه چندان دور، صدمات زیادی دیدند و امروز هم به کلی ترمیم نشده  که به قول برخی از کارشناسان همین ترمیم نشدن ستون های پل بشار می تواند باعث عمر کوتاه این پل تازه تاسیس باشد.

,

 

,

پل بشار که با گذشت زمان ترافیک بالایی را به خود خواهد دید، امروز نیازمند یک دید جمعی برای جلوگیری از مشکلی است که می تواند خسارتی جبران ناپذیر به بار بیاورد.

,

 

,

شهردار یاسوج روز گذشته و در نشست خبری با اصحاب رسانه به عدم ایمنی این پل اشاره کرد و گفت: پل سوم بشار با عمر حدود ۱۵ ساله دارای بناهای سست و ضعیفی است که احتمال خطرات را بالا می برد و از طرف دیگر از لحاظ ترافیکی دارای مشکلاتی است که سعی می کنیم با همکاری پلیس راهور ، با انجام اقدامات و طرح های مشکلات ترافیکی این پل را برطرف نماییم به همین دلیل در مراسم افتتاحیه شرکت نکردیم.

,

 

,

با توجه به این صحبت های مطرح شده از سوی شهردار یاسوج، این سوال در ذهن به وجود می آید چرا سایر مسئولین از جمله در استانداری کهگیلویه و بویراحمد، اداره کل راه و شهرسازی استان و دیگر نهادهای مرتبط با احداث این پروژه از این مساله به این راحتی گذشتند و پل را با وجود این شرایط افتتاح کردند.

,

 

,

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاحیه این پروژه گفته بود: ایمنی پل نیز برای مقاومت در برابر سوانحی مانند زمین لرزه در نظر گرفته شده است.

,

 

,

صحبت های شهردار یاسوج می تواند باب جدیدی از اتفاقات و تصمیم گیری ها درباره پل سوم بشار را باز کند مسئولان مربوطه با بازنگری در برخی از مشخصه های فنی این پل، به فکر راه چاره باشند تا از این طریق پلی که به زحمت و پس از سال ها به بهره برداری رسید، موجبات دل گرمی مردم مرکز استان باشد.

,

 

,

در زیر می توانید دو مورد از گزارش هایی که در مورد پل سوم بشار و مشکلات آن از این پایگاه خبری منتشر شده است را ملاحظه کنید که بررسی ایمنی این پروژه یکی از سوژه هایی بود که به آن پرداخته شد.

,

وقتی یک پروژه حیاتی برای گزارش عملکرد به بهره برداری می رسد/ خاموشی مطلق در پل سوم بشار+تصاویر

, وقتی یک پروژه حیاتی برای گزارش عملکرد به بهره برداری می رسد/ خاموشی مطلق در پل سوم بشار+تصاویر , وقتی یک پروژه حیاتی برای گزارش عملکرد به بهره برداری می رسد/ خاموشی مطلق در پل سوم بشار+تصاویر ,

راههای طولانی درانتظار پل سوم بشار/علاج فاجعه را قبل از حادثه باید درمان کرد+تصاویر

, راههای طولانی درانتظار پل سوم بشار/علاج فاجعه را قبل از حادثه باید درمان کرد+تصاویر , راههای طولانی درانتظار پل سوم بشار/علاج فاجعه را قبل از حادثه باید درمان کرد+تصاویر ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه