اخبار داغ

افزایش 81 درصدی پرونده های قاچاق کالا و ارز در بیله سوار

افزایش 81 درصدی پرونده های قاچاق کالا و ارز در بیله سوار
فرماندار شهرستان بیله سوار از افزایش 81 درصدی پرونده های قاچاق کالا و ارز در سه ماهه نخست امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن قبادی در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما اظهار داشت: 65 پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز در سه ماهه نخست امسال در گمرک بیله‌سوار به ثبت رسیده است، که ارزش پولی این پرونده‌ها 2میلیارد و 52 میلیون ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد پرونده‌ها 81 درصد افزایش و از نظر ارزش پولی هشت درصد افزایش را نشان می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی گفت: موثرترین و تاثیرگذارترین قشر در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز حوزه اصناف است و صاحبان اصناف با هدف حمایت از تولید داخلی از عرضه کالاهای قاچاق خودداری کنند تا بتوان به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کرد.

,

فرماندار شهرستان بیله سوار با بیان اینکه رونق تولید در گرو مبارزه جدی با قاچاق کالا است، افزود: در معرفی و تبلیغات کالاهای داخلی باید بیشتر کار شود ، تولیدات با کیفیت ایرانی آن گونه که باید و شاید تبلیغ نمی‌شود و مردم نیز آگاهی از تولیدات داخل ندارند.

,

قبادی با اشاره  اینکه خرید کالای ایرانی در افزایش اشتغال و کمرنگ شدن رکود اقتصادی موثر است، تصریح کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی مردم نیز باید در تمام شئون زندگی خود تمام مؤلفه‌‌های اقتصاد مقاومتی را مدنظر قرار دهند که توجه به اقتصاد و حرکت در مسیر بهبود شاخص‌های موجود، از جمله مهم‌ترین مسئولیت دستگاه‌های اجرایی در شهرستان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه