اخبار داغ

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان:

بودجه آستان قدس و موسسات وابسته به آن کمتر از نصف بودجه شهرداری تهران است

بودجه آستان قدس و موسسات وابسته به آن کمتر از نصف بودجه شهرداری تهران است
هدایتخواه: شناسایی و سازماندهی خادم یاران رضوی، امداد مستضعفین در بخش های مختلف، ترویج فرهنگ وقف و نذر و ترویج فرهنگ رضوی چهار ماموریت مهم آستان قدس رضوی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بویرخبر؛ صبح امروز نشست خبری مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

 

,

ستار هدایتخواه در این نشست گفت: در حکم انتصاب آیت الله رئیس تاکید شده است که استان قدس رضوی کمک به فقرا و مستمندان  را در اولویت امور قرار دهد.

,



وی افزود: بودجه تمام آستان قدس رضوی و موسسات وابسته به آن کمتر از نصف بودجه شهرداری تهران است.

 

,
,
,
,
,

هدایتخواه تاکید کرد: ارادت به امام رضا (ع) ظرفیتی است که هرکسی را می تواند به خدمتگذاری مردم سوق دهد.


وی در خصوص طرح بزرگ خادم یار گفت: طرح خادم یار بدین شکل است که هرکسی در جهان بخواهد خدمتی به شیعیان کند در همه زمینه ها، آن فرد خادم می شود.

,
,
,
,

 

,

وی گفت: این طرح به دو قسمت خادم یاران محله ای و خادم یاران موضوعیتقسیم می شود که احتیاجات نیازمندان را شناسایی و خیرین را نیز شناسایی و با معرفی به استان قدس رضوی باعث حرکت های خداپسندانه می شوند.

,

 

,

از سال 95 این حرکت شروع شده است و گاها دیده می شود مخالفین این طرح به دنبال فضاسازی بوده و این جریان را به انتخابات ریاست جمهوری مرتبط می کنند، باید گفت این حرکت شخصی نیست و هیچ کس نمی تواند استفاده شخصی از آن کند.

,

 

,


هدایتحواه بیان کرد: امروز هر حرکتی برای رفع نیاز های مردم صورت گیرد رنگ و بوی سیاسی دارد چرا که به نوعی این کار مقابله با دشمن است و انتظار داریم از رسانه ها که در این خصوص روشنگری کنند.



وی به چهار ماموریت کلی دفتر آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت:شناسایی و سازماندهی خادم یاران رضوی، امداد مستضعفین در بخش های مختلف، ترویج فرهنگ وقف و نذر و ترویج فرهنگ رضوی چهار ماموریت مهم این نهاد  است.


تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,


 

, , , , ,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه