اخبار داغ

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بیمارستان نرگسی گچساران :

پیشرفت بیمارستان نرگسی به 82درصد رسید/ 40 میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان مورد نیاز است+تصاویر

پیشرفت بیمارستان نرگسی به 82درصد رسید/ 40 میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان مورد نیاز است+تصاویر
معاون وزیرراه و شهرسازی گفت: بیمارستان نرگسی گچساران هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی 82 درصدی است و این پروژه تا آخر آبان ماه امسال به اتمام خواهد رسید و زمینه را برای تجهیز بیمارستان تا پایان سال فراهم خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،ظهر امروز نماینده گچساران و باشت درمجلس،معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون عمرانی استاندارکهگیلویه وبویراحمد وجمعی ازمسئولان استانی و شهرستانی از بیمارستان درحال احداث نرگسی گچساران بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

, , ,

محمدجعفر علیزاده،معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان نرگسی گچساران گفت: 40تختخواب دیگر به ظرفیت این بیمارستان افزده خواهد شدو بیمارستان نرگسی 140 تخت خوابی از مرداد ماه سال 92 تاکنون در این شهرستان در حال احداث است.

,

وی افزود:این بیمارستان با مساحت4 هکتار زمین  و دارای زیربنای 11 هزار و 295 مترمربع است که در 6 طبقه در حال احداث است و یک بیمارستان جنرال است که چهار تخصص اصلی و پایه را که شامل جراحی زنان و زایمان، کودکان و نوزدان و داخلی است در این بیمارستان پیش بینی شده است.

,

, , ,

 علیزاده تصریح کرد:تعداد 25 تخت اورژانس با توجه به موقعیت شهرستان و اینکه  بتواند به عنوان یک مرکز تورمو عمل کند، افزایش یافته است.

,

 وی درادامه افزود:پیش‌بینی 4 تخت سی سی یو، 6 تخت آی سی یو، 5 تخت  ان آی سی یو، بخش بستری جراحی با 22 تخت،  بخش بستری  داخلی با 22 تخت،  بخش بستری زنان و زایمان با 22 تخت،  بخش بستری کودکان با 24 تخت و  بخش جراحی با 5 اتاق و احداث 5 اتاق ال دی آر از جمله بخش‌های است که در بیمارستان نرگسی در حال احداث است.

,

, ,

 معاون وزیر راه و شهرسازی به احداث کلینک در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: امکان  ویزیت فوق تخصصی چشم، قلب و ریه در این بیمارستان پیش بینی شده است واین بیمارستان مطابق آخرین استاندارد جهانی در این شهرستان در حال احداث است.

,

 علیزاده اظهارکرد:این بیمارستان مجموعه کاملی از خدمات درمان و بهداشت است که با بهره‌برداری از این بیمارستان می‌توان خدمات تخصصی و فوق تخصصی به اهالی این منطقه ارائه داده شود ودر بخش درمانی خدماتی از جمله فیزیوتراپی، رادیولوژی، آزمایشگاه و تصویربرداری دیده شده است.

,

 معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: بیمارستان نرگسی گچساران هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی 82 درصدی است و این پروژه تا آخر آبانماه امسال به اتمام خواهد رسید و زمینه را برای تجهیز بیمارستان فراهم خواهد کردکه  تا پایان سال با تجهیز این بیمارستان بتوان به اهالی این منطقه خدمات درمانی و بهداشتی ارائه شود.

,

, ,

 وی تصریح کرد:مبلغ 100 میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز بیمارستان نیاز است که تاکنون مبلغ 60 میلیارد تومان برای ساخت این بیمارستان هزینه و مبلغ 40 میلیاردتومان برای تجهیز بخش‌های بیمارستان نرگسی اعتبار نیاز است.

,

علیزاده در ادامه افزود: هم اکنون در استان کهگیلویه وبویراحمد تعداد سه بیمارستان در شهرهای یاسوج، گچساران و باشت در حال احداث و تجهیز هستند، بیمارستان 274 تخت خوابی بیمارستان یاسوج به مرحله اتمام رسیده و هم اکنون باید به تجهیزات بیمارستانی مجهز شود.

,

 معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: بیمارستان 32 تخت‌خوابی در شهرستان باشت با تاکید بر اورژانس و خدمات پایه درحال احداث و به مرحله اتمام رسیده است.

,

 درادامه غلامرضا تاجگردون ،نماینده مردم گچساران و باشت درحاشیه این بازدید گفت: تعداد سه بیمارستان در شهرستان گچساران و باشت در حال احداث است و پروژه احداث بیمارستان نرگسی جز پروژه‌های خاص گچساران است که در سریعترین زمان ممکن در این شهرستان در حال احداث است.

,

, ,

وی افزود:تعداد 160 تخت نسبتا فرسوده بیمارستانی در شهرستان گچساران وجود داشت که با تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان بی‌بی حکیمه توانستیم بخشی از مشکلات درمان در این شهرستان را مرتفع نماییم.

,

 تاجگردون اظهارکرد:بیمارستان 64تختخوابی نفت در سالجاری به بهره‌برداری خواهد رسیدو نیز  بیمارستان 32 تختخوابی در شهرستان باشت در مرحله پایانی و تجهیزات بیمارستانی قرار گرفته است.

,

نماینده مردم گچساران و باشت درمجلس اظهارکرد:هم اکنون 160تخت دربیمارستان های این شهرستان وجود دارد که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها به بیش از 450 تخت جدید افزایش خواهد یافت و نیاز دو شهرستان گچساران و باشت را تا 20 سال آینده در زمینه خدمات درمانی و بهداشتی در این دوشهرستان تامین خواهد شد.

,

, ,

 تاجگردون تصریح کرد:بیمارستان ۹۶ تختخوابی بی بی حکیمه، ۱40 تخت خوابی نرگسی، بیمارستان ۶۴ تخت خوابی شهدای نفت در گچساران و بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت چند طرح بهداشتی و درمانی است که تا سال آینده به بهره برداری کامل و سرانه تخت بیمارستان در گچساران افزایش خواهد یافت.

,

وی در ادامه با اشاره به احداث بیمارستان سوختگی درگچساران اظهار کرد:بیمارستان سوختگی درجوار بیمارستان بی بی حکیمه در حال احداث بود که با توجه به تغییر کاربری‌های جدید در یک فضای دیگر مرکز سوختگی در یک قالب تخصصی‌تر پیش‌بینی شد.

, .,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه