اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد:

مطالبه دانشجویان قاطع بودن، دقیق بودن و قوی بودن شورای نگهبان است/بود و نبود شورای نگهبان به معنای بود و نبود نظام جمهوری اسلامی است

مطالبه دانشجویان قاطع بودن، دقیق بودن و قوی بودن شورای نگهبان است/بود و نبود شورای نگهبان به معنای بود و نبود نظام جمهوری اسلامی است
مهدوی مطلق:قاطع بودن، دقیق بودن و قوی بودن شورای نگهبان یکی از خواسته های دانشجویان و قشر جوان است و کوچکترین غفلت و تساهل و ضعف در اعمال وظایف نگهبانی این شورا بزرگترین خسران برای انقلاب خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس صبح امروز دوره نخبه پروری سیاسی شهید دیالمه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور شهرام مهدوی مطلق؛ مسئول بسیج دانشجویی استان، حجت السلام و المسلمین مهدوی ارفع و دانشجویان برگزیده دانشگاه های استان آغاز شد.

در ابتدای این دوره مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امروز روز شورای نگهبان است، بیان کرد: در نگاه امام، بود و نبود شورای نگهبان به معنای بود و نبود نظام جمهوری اسلامی است، چرا که شورای نگهبان هم نگهبان اسلامیت و هم جمهوریت نظام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
,
,

 

,

مهدوی گفت: لذا از بدو ایجاد این شورا تا به امروز همواره مورد هجوم دشمنان نظام هم در داخل و هم در خارج از کشور بوده است.

,



مهدوی  با اشاره به شبهه های ایجاد شده توسط برخی افراد در مورد اینکه شورای نگهبان تنها باید نقش نظارتی داشته باشد عنوان کرد: این شورا با توجه به نقش مهمی که در کنترل ورودی های نظام دارد باید همانند نگهبانی علاوه بر نقش نظارتی نقش کنترلی نیز داشته باشد تا بتواند جایگاه خود را به عنوان یک نگهبان برای نظام ایفا کند.

,
,
,



مسئول بسیج دانشجویی استان با ذکر این نکته که شورای نگهبان باید بیش از پیش برای نسل جوان و دانشجویان واکاوی و تدوین گردد افزود: این شورا در رویکرد امامین انقلاب بایدهایی دارد که مطالبه قشر جوان و دانشجو همین باید هاست.

,
,
,

 

,

مهدوی در پایان گفت:قاطع بودن، دقیق بودن و قوی بودن شورای نگهبان یکی از خواسته های دانشجویان و قشر جوان است و کوچکترین غفلت و تساهل و ضعف در اعمال وظایف نگهبانی این شورا را بزرگترین خسران برای انقلاب خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه