اخبار داغ

یک مقام مسئول اعلام کرد؛

۱.۲میلیون مودی مالیاتی در تهران/وصول ۵۸ درصدی مالیات تهرانی

۱.۲میلیون مودی مالیاتی در تهران/وصول ۵۸ درصدی مالیات تهرانی
رئیس امور مالیاتی استان تهران با اشاره به تحقق ۱۰۶ درصدی وصول مالیات ها در سال گذشته از وصول ۵۸ درصدی مالیات کشور در تهران خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صدا و سیما، محمدرضانوری عصر امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اینکه خرداد و تیر زمان ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی است گفت:در خرداد مالیات مشاغل و در تیر مالیات شرکت‌ها و املاک اظهار می‌شود و از ۴.۵ میلیون نفر جامعه مؤدیان مالیات کشور، حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مؤدیان مشاغل استان تهران هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: جامعه حدود چهار میلیونی مؤدیان مالیاتی در کشور حدود دو هزار میلیارد تومان مالیات اظهار می‌کنند و یک میلیون و ۲۰۰ مؤدی استان تهران ۱۱۰۰ میلیارد تومان مالیات را ابراز می‌کنند.

,

به گفته نوری، در سال گذشته ، ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه مالیاتی کشور بوده است که ۵۶ هزار میلیارد تومان در تهران وصول شد و تحقق ۱۰۶ درصدی داشتیم.

,

رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران گفت: طرح جامع مالیاتی یکی از طرح‌های مهم در نظام مالیاتی است که از سال ۹۶ بومی سازی شده  و در تغییر و اصلاح مکانیزم‌های اجرای مالیات می‌تواند هدایت‌گر باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه