اخبار داغ

شریعتمداری: نتوانستیم تورم زیر ۱۰ درصدی را شفاف سازی کنیم

شریعتمداری: نتوانستیم تورم زیر ۱۰ درصدی را شفاف سازی کنیم
وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم انتصاب سرپرست جدید مرکز روابط عمومی این وزارتخانه گفت: با وجود اقدمات بسیار بزرگ برای کاهش تورم به زیر ۱۰ درصد اما نتوانستیم آن را به مردم اطلاع دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمد شریعتمداری در مراسمی پیام برازجانی را به عنوان سرپرست جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد و از زحمات فرزاد خلفی در زمان تصدی این سمت تقدیر به عمل آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در این مراسم با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه ها برای دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: باید دستاوردهای صنعتی و تولیدی به مردم اطلاع رسانی شود و همه رسانه ها هم می توانند در این زمینه همراهی مناسبی داشته باشند.

,

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه روابط عمومی به عنوان چهره یک سازمان است، افزود: مرکز ارتباطات زبان وزارت صمت است و از این ظرفیت باید به شایستگی استفاده جدی شود.

,

وی با اشاره به تحولات اخیر در عرصه بین الملل و فشارهای وارد بر مردم گفت: به دلیل اینکه این فشارها در برهه زمانی خاص با استفاده از ابزارهای خاص این زمان به وقوع پیوسته است کمی با تحولات از شروع انقلاب تاکنون تفاوت ماهوی دارد.

,

شریعتمداری با اشاره به اینکه با وجود پیچیدگی این تهدیدات، اما قوت و قدرت ما هم افزون شده است، اضافه کرد: حضور گسترده و همراهی ویژه مردم با نظام و انقلاب بسیار چشمگیر بوده است.

,

شریعتمداری با تاکید بر ضرورت نظام کارآمد و انتقال اطلاعات به مردم، افزود: با مردم باید باشفافیت و صداقت گفتگو کنیم و برای تحقق ارتباط کامل باید شناخت کاملی از مطالبات آنها داشته باشیم.

,

وی در ادامه تصریح کرد: مردم زمانی دستاورد دولت و رساندن تورم به زیر ۱۰ درصد را احساس می کنند که ما در زمینه انتقال شفاف اطلاعات درست عمل کنیم و با اینکه اقدامات بسیار بزرگی انجام شده اما نتوانستیم آن را به مردم اطلاع دهیم.

,

وزیر صنعت، معدن و تجارت در شرایط فعلی وفاق ملی را در حال شکل گیری دانست و گفت: سران سه قوا و گروه‌های اجتماعی ارتباط نزدیکتری برقرار کرده اند و در این شرایط که تهدیدهای خارجی شکل گرفته می تواند به یک فرصت برای تجمیع نیروهای معتقد به نظام اسلامی تبدیل شود.

,

شریعتمداری با اعلام اینکه بالابردن سطح زندگی مادی و معنوی مردم هدف مشترک همه خدمتگزاران است، گفت: با رفتار همراه کرامت و توان افزایی نیروها می توانیم امید و نشاط را در حوزه تولید ایجاد کنیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه