اخبار داغ

نشست مهم فؤاد معصوم با سران عراق

نشست مهم فؤاد معصوم با سران عراق
نخست‌وزیر عراق از معترضان خواست که برای شناسایی عناصر فرصت طلب و کسانی که امنیت عمومی را هدف قرار می‌دهند، با دولت همکاری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از السومریه نیوز، حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق گفت که به نیروهای امنیتی دستور دادیم از جان شهروندان محافظت کرده و مانع هرگونه حمله به اموال شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی همچنین از معترضان خواست که برای شناسایی عناصر فرصت طلب و کسانی که امنیت عمومی را هدف قرار می‌دهند، با دولت همکاری کنند.

,

العبادی اظهار داشت: ما از تظاهرات‌هایی که برای دستیابی به حقوق مشروع برگزار می‌شود به شرطی که به خشونت کشیده نشود، حمایت می‌کنیم.

,

نخست‌وزیر عراق بر اهمیت حمایت از تظاهر کنندگان و حفظ امنیت در تمام مناطق این کشور تاکید کرد.

,

نشست مهم رئیس‌جمهور عراق با سران کشور

,

ریاست‌جمهوری عراق فردا چهارشنبه نشست مهمی با رهبران و سران این کشور برگزار می‌کند.

,

حکیم: اکثریت ملی راه حل واقعی مشکلات عراق است

,

سید عمار الحکیم رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق امروز در دیدار با "یان کوبیش" نماینده دبیرکلسازمان ملل از نقش این سازمان در جلب حمایت بین‌المللی از عراق تمجید کرد.

,

وی در این دیدار اکثریت ملی را راه حل واقعی مشکلات عراق دانست و گفت که اکثریت ملی به تشکیل دولتی ملی که مهمترین اولویت‌هایش توسعه خدمت‌رسانی، از بین بردن فساد و فراهم کردن فرصت‌های شغلی است، منجر خواهد شد.

,

استان‌های جنوبی عراق از جمله بصره طی روزهای اخیر شاهد تظاهرات معترضان به وضع خدماتی و بیکاری بوده است، آنها خواستار فراهم شدن خدمات و فرصت‌های شغلی برای بیکاران هستند.

,

دولت عراق وعده داده است تمام تلاش‌های خود را برای حل مشکلات مردم به کار خواهد گرفت، اما در عین حال درباره نفوذ عوامل آشوبگر برای به خشونت کشاندن تظاهرات و سوء‌استفاده از آن هشدار داده است. حیدرالعبادی برای حل مشکلات مردم هفت دستور صادر کرده بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه