اخبار داغ

رئیس بهزیستی آمل هم‌زمان اعلام کرد؛

بهره‌مندی ۷ هزار معلول از خدمات بهزیستی آمل

بهره‌مندی ۷ هزار معلول از خدمات بهزیستی آمل
رئیس بهزیستی آمل گفت: حدود 7 هزار معلول در آمل تحت پوشش اداره بهزیستی این شهرستان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، کبری اسفندیاری در گفت‌وگو با ما با بیان اینکه هفته بهزیستی از 23 تا 31 تیرماه است، اظهار کرد: شعار هفته بهزیستی امسال بالندگی و صیانت اجتماعی با توسعه بهزیستی است که به همین مناسبت در هفته بهزیستی برنامه‌های مختلفی در آمل اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حدود 7 هزار معلول در آمل تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان آمل هستند، گفت: زمانی‌که فرد به هر دلیلی دچار ضایعه‌ای در بدن شود موجب افت عملکرد بدن و با مراجعه به بهزیستی به پزشکی مرتبط با نوع معلولیت ارجاع و پرونده تشکیل می‌شود.

رئیس بهزیستی آمل با بیان اینکه 96 خانواده دارای 2 معلول در آمل تحت پوشش اداره بهزیستی این شهرستان هستند، تصریح کرد: 10 خانواده در آمل دارای سه معلول و پنج خانواده دارای چهار معلول هستند که زیرپوشش بهزیستی شهرستان بوده و خدمات دریافت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به طرح غربالگری ژنتیک در آمل گفت: طرح غربالگری ژنتیک با هدف شناسایی خانواده‌های دارای دو معلول به بالا و ارائه مشاوره درباره شناسایی و بررسی علت معلولیت و جلوگیری از معلولیت‌هایی است که ریشه در ژنتیک دارند.

اسفندیاری با بیان اینکه 12 خانه معلول در آمل تعمیر شده است، ادامه داد: برنامه‌های متنوعی در هفته بهزیستی اجرایی می‌شود.

رئیس بهزیستی آمل در پایان گفت: این طرح از ابتدای امسال شروع شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان تابستان چندین معلول از این طرح بهره‌مند شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه