اخبار داغ

فرماندار قائم‌شهر:

تربیت صحیح نسل آینده زمینه‌ساز توسعه کشور است

تربیت صحیح نسل آینده زمینه‌ساز توسعه کشور است
فرماندار قائم‌شهر گفت: باید بانوان را با آموزش صحیح تشویق کنیم تا آنها برای تربیت نسل آینده کشورمان برنامه‌های صحیح و مفید داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، مهدی محمدی شب گذشته در جلسه مهارت و زندگی که در راستای اهمیت نقش زن در جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی جهت ساخت برنامه‌های مخرب برای جوانانمان تلاش شبانه‌روزی دارند و ما مسئولان باید برای مقابله با دسیسه‌های دشمن به برگزاری کلاس‌های مهارت و زندگی اهمیت ویژه‌ای دهیم و از آن به‌عنوان یک فرصت استفاده کنیم.

وی افزود: در جامعه ما حجاب فقط برای خانم‌ها نیست بلکه این مهم باید از سوی آقایان نیز رعایت شود تا بتوان عفت را در جامعه نهادینه کرد و زن و مرد در قبال حجاب خود مسئول هستند.

فرماندار قائم‌شهر بیان کرد: باید بانوان را با آموزش صحیح تشویق کنیم تا آن ها برای تربیت نسل آینده کشورمان برنامه‌های صحیح و مفید داشته باشند.

این مسئول بر استفاده از ظرفیت اداراتی که دارای بانوان کارمند بیشتری هستند اشاره کرد و گفت: باید در آموزش مهارت های زندگی بر اساس واقعیات پیش برویم نه اینکه با بزرگنمایی احساس شود در جامعه کارساز هستیم.

محمدی خاطرنشان کرد: ما ضمن داشتن عقلانیت در برخورد باید با جوانان صداقت داشته باشیم تا با فراغ خاطر خطرات را به آن ها گوشزد کنیم.

وی تصریح کرد: ما نباید به هیچ وجه ناامیدی را در خودمان راه دهیم و با استفاده از این نگاه باید در برگزاری کلاس برای افراد حتی با تعداد محدود نیز کوشا باشیم و بر تداوم این کلاس‌ها جدیت داشته باشیم.

فرماندار قائم‌شهر در پایان گفت: برگزارکنندگان این کلاس‌ها باید از تمامی ظرفیت ها اعم از دهیاری، پایگاه بسیج محلات و … استفاده کنند تا این جلسات دارای تاثیر بیشتر باشد و همچنین جهت عبور و مرور شرکت کنندگان در کلاس که غالبا بانوان هستند نیز چاره‌ای بیاندیشند تا برای آن‌ها سخت نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه