اخبار داغ

نماینده مردم قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس:

وزیر راه و شهرسازی به وضعیت بیمارستان رازی قائم‌شهر رسیدگی کند

وزیر راه و شهرسازی به وضعیت بیمارستان رازی قائم‌شهر رسیدگی کند
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه و شهرسازی به وضعیت بیمارستان رازی قائمشهر رسیدگی کند، چرا که مقرر شده بود که در سال گذشته این پروژه به پایان برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، عبدالله رضیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امروز کشور در گذر سخت تاریخی قرار دارد و مردم در معرض امتحان بزرگی هستند، چرا که دشمنان در رأس آن آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی خبیث با همه توان خود به جنگ ملت ایران آمده اند و بهترین ابزار را جنگ اقتصادی دانسته اند و می خواهند مردم را دلسرد کنند، اما ملت ایران همیشه هوشیار و بیدار است.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هوشیاری تمامی ملت و عدم توجه به جوسازی ها و درک شرایط، همچنین توجه مسئولان و درک آنان از شرایط موجود باید همواره مدنظر باشد، همچنین با رانت در فضای اقتصادی برخورد شود و می بایست با رعایت تمامی جوانب، امانتداری و خداترسی و همچنین همراهی با ملت و مقام معظم رهبری رو به جلو حرکت کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: دستگاه قضایی و دستگاه های نظارتی باید بر اجرای عدالت نظارت دقیق داشته باشند، در این راستا تشکیل دادگاه های ویژه برای برخورد با مفاسد اقتصادی در دستور کار باشد. بحث جایگزینی وزرا و مدیران غیرشفاف و ناکارآمد و همچنین به کارگیری مدیریت جهادی و هوشیاری بیشتر مجلس و خروج از فضای انفعالی و دفاع همه جانبه از حقوق ملت و تقویت وظیفه نظارتی و نظارت بر هزینه کردها و جلوگیری از رانت خواری چه در بخش دولتی و چه در بخش غیردولتی از لازمه های موفقیت است.

وی تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی به وضعیت بیمارستان رازی قائمشهر رسیدگی کند، چرا که مقرر شده بود که در سال گذشته این پروژه به پایان برسد، همچنین وزیر نیرو به وضعیت آب شرب و برق حوزه انتخابیه ام توجه کند و با توجه به آب و هوای استان مازندران این استان باید درخصوص هزینه های برق به مانند استان های گرمسیری محسوب شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه