اخبار داغ

محروم ترین نقطه هرمزگان در تیررس سودجویان/ نابودی محورهای بخش احمدی زیر بار محموله قاچاق کرمیت

محروم ترین نقطه هرمزگان در تیررس سودجویان/ نابودی محورهای بخش احمدی زیر بار محموله قاچاق کرمیت
کوهشاه احمدی را می توان یکی از فقیر ترین نقطه کشور دانست که تا کنون هیچ گونه امکانات رفاهی و عمرانی به خود ندیده و مردمانش مانند صد سال پیش زندگی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ کوهشاه احمدی یکی از بخش های کمتر توسعه یافته شهرستان حاجی آباد می باشد که مردمان آن با کمترین امکانات و در رنج و سختی زندگی می کنند، و تا کنون از هیچ گونه امکانات رفاهی از جمله راه ارتباطی مناسب، آب شرب، بهداشت، مسکن و مدرسه برخوردار نبوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

اهالی بخش احمدی بارها از مسئولین درخواست تعمیر وبازسازی جاده ها دارند چرا که پیچ های خطرناک، بدون هیچگونه علائم رانندگی رانندگان را دچار مشکل و مردم را متحمل زیان های مالی و جانی فراوان کرده است.

,

محور ارتباطی سیاهو-احمدی یکی از حادثه خیز ترین محور های ارتباطی استان هرمزگان به طول ۶۰ کیلومتر می باشد که در اوایل دهه هفتاد به همت جهاد سازندگی احداث شده و از آن زمان تاکنون با وجود وعده های متعدد نمایندگان مجلس ، استانداران مختلف ، فرمانداران و مدیران راه و شهرسازی هیچ گونه اقدامی برای تعریض و بهسازی به خود ندیده است.

,

وجود چاله های بزرگ در این مسیر ارتباطی به همراه پیچ های خطرناک و گردنه های حادثه خیز سلامت مردم این منطقه را تهدید و حمل و نقل محصولات کشاورزی کشاورزان را دشوار نموده است.

,

از عمده ترین مشکل منطقه احمدی نبود زیرساخت های ارتباطی است چنانچه اگر راه ارتباطی برای مردم احداث شود، سایر خدمات به دنبال آن آورده می شود.

,

حمل محموله های قاچاق کرومیت علت شکستگی پل بخش احمدی

, حمل محموله های قاچاق کرومیت علت شکستگی پل بخش احمدی, حمل محموله های قاچاق کرومیت علت شکستگی پل بخش احمدی,

راجی زاده، مدیرراهداری شهرستان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار هرمز در حاجی آباد علت خرابی پل ورودی بخش احمدی را عبور محموله بیش از  40 تن اعلام کرد و اظهار کرد: به دلیل وجود معادن زیاد در بخش احمدی و ورود و خروج دستگاه سنگین و بارهای قاچاق کرومیت که توسط کامیون ها حمل می شود پل آسیب دیده است.

,

راجی زاده افزود: کلیه اکیب تعمیراتی به محل اعزام تا طی چند روز آینده خرابی پل برطرف شود.

,

وی از مسئولین محلی خواست مانع از حمل بار سنگین از روی پل شوند و تاکید کرد: دربخش احمدی مشاهده شده که دستگاه های سنگین وحتی کامیون هایی با بار بیش از 40تن از پل های محور سیاهو-احمدی عبور می کنند که باعث نشست پل ها یا حاشیه جاده ها شده است.

,

مدیرراهداری شهرستان حاجی آباد گفت: علت اصلی این مشکلات در بخش راهداری نبودن راهنمایی ورانندگی در داخل بخش وجاده های منتهی به این بخش می باشد و رانندگان باعدم رعایت قانون مشکلاتی برای شهروندان و جاده بوجود می آورند.

,

راجی زاده ادامه داد:  جاده های احمدی چه از طرف فارغان به سمت احمدی وچه از سوی سیاهو با مشکل فراوانی روبرو است از این رو  ورود و خروج ماشین های سنگین نیز به این مشکل اضافه شده است.

,

وی در ادامه تصریح کرد:رودخانه های خاکی محور حاجی باد به احمدی مانند رودخانه لایگزان، چاه میر و دق احمدی هرساله خسارات فراوانی برای اهالی بخش وارد می کنند.

,

 

,  ,  ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه