اخبار داغ

تخصیص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار از دفتر مقام معظم رهبرى به پروژه سد جگین بشاگرد

تخصیص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار از دفتر مقام معظم رهبرى به پروژه سد جگین بشاگرد
بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ویژه دفتر مقام معظم رهبرى به پروژه سد جگین به سردشت اختصاص یافت که تا پایان تیر ماه سال به شهر سردشت و روستاهای اطراف آبرسانی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛ روز گذشته نمایندگان دفتر امور عمرانی مقام معظم رهبری طی سفر به استان هرمزگان، به همراه مدیرکل دفتر برنامه ریزی راهبردی و تلفیقی وزارت نیرو و ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به همراه معاون استاندار و مدیرکل آب فاضلاب شهری، مدیرکل آب فاضلاب روستایی ضمن بازدید از پروژه آبرسانی سد جگین به مرکز شهرستان و روستاهای اطراف در جریان عملیات اجرایی و پیشرفت فیزیکی این طرح قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

پس از بازدید مقرر شد مبلغ 50 میلیارد اعتبار طى سال جارى و سال آینده از محل اعتبارات ویژه دفتر مقام معظم رهبرى به مجتمع آبرسانى 55 روستای سهران بشاگرد جهت تکمیل و بهره بردارى این طرح بزرگ و مهم آبرسانى اختصاص یابد.

,

, ,

40 میلیارد تومان از محل اعتبارات ویژه سفر مقام معظم رهبرى به پروژه سد جگین به سردشت اختصاص یافت که تا پایان تیر ماه سال آینده آب سد جگین برای مردم شهر سردشت و روستاهایی که به فاصله 4 کلیومتری از خط انتقال قرار دارند خواهد رسید و مردم از این نعمت خدادادیی بهرمند خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه