اخبار داغ

قرار گرفتن نقده در آستانه اعتصاب صنفی به دنبال انتصاب تحمیلی در شبکه بهداشت

قرار گرفتن نقده در آستانه اعتصاب صنفی به دنبال انتصاب تحمیلی در شبکه بهداشت
پس از انتصاب یواشکی و تحمیلی رئیس شبکه بهداشت و درمان نقده از سوی فرماندار، اکنون کارکنان بیمارستان و شبکه بهداشت این شهرستان به دنبال برگزاری تجمع و اعتصاب هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، شنیده‌ها حکایت از آن دارد که پس از انتصاب یواشکی رئیس شبکه بهداشت و درمان نقده که با مخالفت اکثریت جامعه پزشکی و مردم همراه است، هم اکنون زمزمه‌های اعتصاب کارکنان بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان هم به گوش می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

همچنین روز گذشته تعدادی از مردم در اعتراض به این انتصاب قصد تجمع در مقابل فرمانداری را داشتند که با دعوت آنها به آرامش توسط سپاه پاسداران، فعلا از تجمع و تحصن خودداری کردند اما در عین حال معترضان بخشی از گلایه هایشان را با فرمانده سپاه نقده در میان گذاشتند که استعفای فرماندار مهم‌ترین مطالبه آنها بود.
سرهنگ علی برنا فرمانده سپاه نقده در جمع نمایندگان تشکل‌های مردمی ضمن دعوت به آرامش معترضان قبل از اقدام آنان به تجمع و تحصن، توصیه کرد تا اعتراض شان را از طریق مراجع و مجاری قانونی پیگیری کنند.
وی درباره احتمال سوءاستفاده فرصت طلبان و منفعت طلبان از برگزاری تجمع هشدار و با محترم شمردن حق قانونی معترضان و با تشریح شرایط سیاسی و امنیتی منطقه سولدوز از نمایندگان تشکل های مردمی درخواست کرد تا در این مقطع به دنبال تحصن و تجمع نباشند.
معترضان از دخالت‌های نابجای نماینده مجلس در عزل و نصب ها، انفعال و لاپوشانی فرماندار که در نهایت منجر به تسلیم در برابر فشارها می‌شود و همچنین عدم دفاع فرماندار از حقوق و مطالبات مردم بشدت ابراز نارضایتی کردند و علاوه بر آنکه پیگیر عزل رئیس جدید شبکه بهداشت و درمانند بخاطر آنچه رفتار و موضع‌گیری های غیرصادقانه از سوی فرماندار می‌خوانند بطور جدی استعفای مرتضی فرامرزی را هم خواستارند.
آن‌ها همچنین بر این نکته تأکید کردند که انتصاب تحمیلی رئیس شبکه بهداشت و درمان نقده نه تنها خدمت به وی نبود بلکه باعث پایمال شدن شخصیت حقیقی و حقوقی ایشان در محیط کار و اجتماع شده است.

,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه