اخبار داغ

مدیرکل بانوان استانداری سیستان وبلوچستان خبر داد؛

پیگیری مشکلات معیشتی و هویتی بانوان روستای مرزی لار

پیگیری مشکلات معیشتی و هویتی بانوان روستای مرزی لار
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سیستان وبلوچستان گفت: به منظور پیگیری مشکلات زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست روستای مرزی لار، سفری یک روزه به این روستا انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه فاضلی در گفت وگو با خبرنگارعصرهامون اظهار داشت: روز گذشته به همراه مشاورین بانوان دستگاه های اجرایی شامل علوم پزشکی، سازمان صنعت،معدن و تجارت، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، ثبت احوال و جهاد کشاورزی برای دومین بار در ماه جاری به روستای مرزی لار رفتیم تا پیگیر مشکلات زنان منطقه شویم.
وی افزود: در این سفر به منظور رفع بخش کوچکی از مشکلات معیشتی زنان بدسرپرست لار تعدادی کولر و پنکه به این خانواده ها اهدا شد که جهت توانمندسازی و اشتغال زایی بانوان منطقه نیز توسط سازمان صنعت معدن و تجارت، تعدادی دار قالی به زنان صنعتگر لار اهدا شد.
وی خاطر نشان کرد: همچنین به همت اداره کل جهاد کشاورزی مقداری پارچه و مواد اولیه لازم برای سوزن دوزی به بانوان لار تقدیم شد که با توجه به مشکلات عدیده ای که بانوان لار در حوزه بهداشت و درمان داشتند داروخانه سیار و پزشک متخصص نیز در این منطقه مستقر گردید که ضمن ویزیت رایگان بیماران، در همان مکان داروی مورد نیاز آنها را تقدیم کرد.
فاضلی تصریح کرد: به منظور رفع مشکلاتی نظیر ازدواج های ثبت نشده و نداشتن شناسنامه، مشاور بانوان اداره کل ثبت احوال نیزدر این سفر حضور یافت و از نزدیک پیگیر مساله هویتی این زنان شد که امیدواریم در آینده نزدیک اخبار خوشایندی در این بخش نیز منتشر شود.
وی ادامه داد: مشاور بانوان اداره کل آموزش فنی حرفه ای استان نیز در این سفر اقداماتی جهت برگزاری دوره های مربی گری و اعطای گواهینامه به بانوان لار انجام داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه