اخبار داغ

معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰:

۴۰۰۰ تن لجن و ضایعات از محل عبور آب‌های سطحی صالح‌آباد تخلیه شد

۴۰۰۰ تن لجن و ضایعات از محل عبور آب‌های سطحی صالح‌آباد تخلیه شد
معاون امورشهری و محیط زیست از تخلیه 400 کامیون معادل 4 هزار تن لجن و ضایعات از مخازن 600 هزار مترمکعبی صالح آباد که محل عبور آب های سطحی4 منطقه بالادستی است، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید شیرازی ، معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه 20 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آفتاب ری اظهار داشت: شیب روبه جنوب و عبور حجم وسیعی از آب های سطحی مناطق بالادستی از منطقه 20 موجب شد تا مخازن 600 هزار مترمکعبی صالح آباد ساخته و محلی برای جمع آوری لجن و ضایعات شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری,

شیرازی با اشاره به اینکه این مخازن در سال 1380 به بهره برداری رسیده است و نقش تعدیل کننده آب های سطحی شهر تهران را برعهده دارد، افزود: تخلیه ضایعات جمع آوری شده در این مخازن از فعالیت های مستمر در مدیریت شهری منطقه 20 است که به صورت مکانیزه و دستی از سوی تیم های مستقر روزانه انجام می‌شود.

,

وی نقش پاکسازی های مستمر مخازن صالح‌آباد در مدیریت آب گرفتگی و آب ماندگی های احتمالی را تاثیرگذار برشمرد و گفت: آب های سطحی مناطق 12، 16، 18 و 19 وارد این مخازن می شود که در یک ماه گذشته 400 کامیون معادل 4 هزار تن لجن و ضایعات از این مخازن بارگیری، تخلیه و به مراکز مجاز منتقل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه