اخبار داغ

مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر خبر داد؛

آغاز تمرینات ایرانجوان در ورزشگاه شهید مهدوی

آغاز تمرینات ایرانجوان در ورزشگاه شهید مهدوی
مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر گفت: تیم ایرانجوان از روز ۵شنبه تمرینات خود را در ورزشگاه شهید مهدوی برای فصل ٩٨-٩٧ آغاز خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر در گفتگو با خبرنگار سپاس گفت: تیم ایران جوان از روز ۵شنبه ٢٨ تیرماه تمرینات خود را در ورزشگاه شهید مهدوی برای فصل ٩٨-٩٧ آغاز خواهد نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,

‌‎وی افزود : در شروع تمرینات بازیکنانی که در لیست اراىه شده توسط آقای خرمزی به سرپرست تیم ایرانجوان حضور خواهند داشت و این نفرات اکثراً بازیکنان رده امید و زیر ٢٣ سال می باشند.

,

‌‎علی وزیری ضمن اعلام اینکه پرونده نقل و انتقالات باشگاه جهت افزودن بازیکنان مورد نظر سرمربی ایران جوان باز می باشد، تصریح کرد: تمام امورات نقل و انتقالات بازیکنان بر اساس لیست آقای خرمزی و بعد از تاییدات کمیته فنی که عنقریب متشکل از پیشکسوتان ایرانجوان تعیین و معرفی می گردد،خواهد بود.

,

وی با اشاره بر رسالت باشگاه که همواره بر پرورش بازیکنان مستعد بومی تاکید دارد،افزود: نظر سرمربی تیم و عوامل باشگاه ایران جوان استفاده از نیروهای جوان و بومی بوده و در برخی از پستها بر اساس خواست آقای خرمزی از بازیکنان غیربومی استفاده خواهیم نمود و امیدوارم امسال نیز کارخانه بازیکن سازی ایران جوان بتواند تولیدات خود را به فوتبال ایران معرفی نماید.

,

وزیرى بیان داشت: درب باشگاه بر روى همه عاشقان ایران جوان باز می باشد و از همه دوستداران ایرانجوان نسبت به تخصصشان دعوت به همکارى و خدمت به باشگاه می نمایم و انتظار می رود به خاطر عشق به ایرانجوان بزرگ و سربلندى آن هرگونه دلخورى را کنار گذاشته و یکدست و متحد دست در دست یکدیگر برای سربلندى باشگاه ایران جوان کمک نمایند.

,

وزیری در پایان اذعان داشت: آقایان حسن غریبی به عنوان نماینده اینجانب در کلیه امورات اداری و اجرایی،عطاءاله وزیری بعنوان سرپرست تیم بزرگسالان، خسرو قوسی بعنوان رییس کمیته پشتیبانی و تدارکات و عبدالباقی صداقت بعنوان رییس کمیته فرهنگی با باشگاه ایران جوان همکاری خواهند نمود و بزودی افراد مورد نظر برای دیگر پستهای اجرایی انتخاب و معرفی خواهند شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه