اخبار داغ

اعتصاب کارگران شرکت آمازون به دلیل شرایط کاری سخت و حقوق اندک

اعتصاب کارگران شرکت آمازون به دلیل شرایط کاری سخت و حقوق اندک
این تلاش ها به منظور جلب توجه به شرایط کاری سخت و طاقت فرسا در شرکت آمازون در روز سالگرد تأسیس این شرکت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ کارکنان شرکت آمازون با استفاده از روز سالگرد تأسیس این شرکت به دنبال بهبود شرایط کاری خود هستند.ست کینگ پاییز گذشته به مدت دو ماه در انبار گمرک شرکت آمازون در چست‌فیلد ویرجینیا کار کرده است. اما زمان زیادی طول نکشید تا او متوجه شرایط خسته کننده و کسالت بار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک",
 
,
کینگ گفت: "شما در مکانی که هیچ پنجره ای ندارد و مجاز به صحبت با سایرین نیستید و هیچ تعاملی وجود ندارد، 10 ساعت را روی پا سپری می کنید."
,
 
,
اعتصاب کارگران شرکت آمازون به دلیل شرایط کاری سخت و حقوق اندک
, اعتصاب کارگران شرکت آمازون به دلیل شرایط کاری سخت و حقوق اندک,
 
,
به نقل از vox، به علاوه، وی افزود که حقوقش حتی کفاف پرداخت صورتحساب هایش را نمی دهد و او مجبور شده بود که به عنوان شغل دوم، نگهبان امنیتی شود تا مخارج زندگی اش را پوشش دهد.او گفت: "برای من هرگز قابل درک نبود که آنها مردم را به سوی مرگ می کشانند یا تا زمانی که خیلی خسته شوند باید کار کنند. بعد از دو ماه، احساس کردم که نمی توانم آنجا کار کنم و در عین حال، وضعیت ذهنی سالمی داشته باشم."
, vox,
 
,
کینگ در رویدادی که سناتور برنی سندرز ترتیب داد، علیه شرکت آمازون سخنرانی کرد و به کارگران دیزنی، مک دونالد، خطوط هوایی آمریکایی و والمارت پیوست تا درباره علاج کارگران شرکت ها بحث کند.لازم به ذکر است که او تنها کسی نیست که از آمازون انتقاد می کند. کارگران آمازون در سراسر اروپا در انبارهای گمرک در اعتصاب هستند.
,
 
,
در مجموع، این تلاش ها به منظور جلب توجه به شرایط کاری سخت و طاقت فرسا در شرکت آمازون در روز سالگرد تأسیس این شرکت است.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه