اخبار داغ

کمک ۵۰میلیارد تومانی دفتر رهبری به یک پروژه

کمک ۵۰میلیارد تومانی دفتر رهبری به یک پروژه
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی هرمزگان از کمک ۵۰میلیارد تومانی معاون امور عمرانی دفتر مقام معظم رهبری برای آبرسانی به بشاگرد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحمید حمزه پور با اشاره به بازدید معاون امور عمرانی دفتر مقام معظم رهبری از تاسیسات آبرسانی روستایی در شهرستان بشاگرد گفت: باتوجه به مشکلات بی آبی درشهرستان بشاگرد وپیگیری های انجام شده، روز سه شنبه بازدیدی برای بررسی مشکلات بی آبی از تاسیسات آبی روستایی و شهری در این شهرستان انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حمزه پور بیان داشت: برای تسریع وتکمیل تاسیسات منابع آبی جهت آبرسانی نیاز به اعتبارات لازم است که در این بازدید اعتبارات خوبی برای انجام کار اختصاص یافت.

,

مدیرعامل آبفای روستایی هرمزگان گفت: با بازدید صورت گرفته از مجتمع آبرسانی سد سهران که آبرسانی به ۵۵ روستا را در دستور کار قرار دارد مبلغ ۵۰میلیارد تومان برای تسریع و تکمیل در عملیات اجرایی این پروژه اختصاص یافته که در دونوبت پرداخت خواهد شد.

,

حمزه پور عنوان کرد: با تامین این اعتبارات وانجام کار به صورت شبانه روزه به مردم شهرستان بشاگرد وعده میدهم تا نیمه نخست سال آینده این پروژه آبرسانی را تکمیل وبه بهره برداری رسانده و روستائیان از این نعمت الهی برخوردار شوند.

,

منبع: مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه