اخبار داغ

جهادگرانی که غبار محرومیت را زدودند/ حضور جوانان جهادگر برای آبادانی "جهان آباد" بروجرد

جهادگرانی که غبار محرومیت را زدودند/ حضور جوانان جهادگر برای آبادانی "جهان آباد" بروجرد
دانشجویانی در قالب اردوهای جهادی این روزها در مناطق و روستاهای محروم حاضر می شوند تا علاوه بر زدودن محرومیت بتوانند امید را دوباره در این روستاها زنده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سفیر افلاک سالهاست که جوانان انقلابی کشورمان در ایام مختلف خصوصا در تابستان برای زدودن محرومیت کمر همت می بندند و راهی روستاها و مناطقی می شوند که از نبود امکانات اولیه رنج می برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

دانشجویانی که در قالب اردوهای جهادی با هدف سازندگی در روستاهای محروم حاضر می شوند و چند روزی با تلاش فروان برای آبادانی این روستا و کمک به مردم و اهالی این مناطق خدمت می کنند.

,

 

,

در میان جوانان جهادگر فرقی نمی کند پزشک باشی یا مهندس، طلبه باشی یا بسیجی همه با هم دست به دست هم می دهند و چند روزی مسافر روستاهایی می شوند که مردم را با خدمت خود خوشحال کنند.

,

 

,

Image result for ‫جهادگران در روستاها‬‎

, Image result for ‫جهادگران در روستاها‬‎,

 

,

در این گرمای تابستان جوانان زیادی در بخش ها و روستاها مشغول خدمت به مردم محروم هستند و نشان می دهد این جوانان در مسیر همان شهدایی قدم گذاشته اند که در راه خدمت به وطن جان خود را تقدیم کردند و راهشان را ادامه می دهند.

,

 

,

جهادگرانی که با اخلاص و ایمان کمک به همنوع خود را بهترین برنامه اوقات فراغت در تابستان می دانند و از دل و جان مشغول خدمت رسانی هستند.

,

 

,

شاید این بخش از زندگی جوانان جهادگر هم قسمتی از دانشگاه باشد، بخشی که دانشجویان را به سمت نزدیکی به خدا دعوت می کند و دانشجویان در این فرصت چند روزه بیشتر می توانند خود را بشناسند.

,

 

,

Image result for ‫جهادگران در روستاها‬‎

, Image result for ‫جهادگران در روستاها‬‎,

 

,

کمک به ساخت مدرسه، مسجد، بهسازی خانه های محرومان، ارائه برنامه های علمی، آموزشی و فرهنگی از مهمترین فعالیت های جوانان جهادگری است که با عشق و علاقه در مناطق محروم حاضر می شوند.

,

 

,

"رضا کردی" مسئول بسیج دانشجویی بروجرد گفت: هر ساله با فرا رسیدن تابستان بسیاری از دانشجویان برای حضور در اردوهای جهادی اعلام آمادگی می کنند و خوشبختانه استقبال دانشجویان بسیار زیاد است و امسال 80 دانشجو در منطقه جهان آباد(شهرک شهید کشوری) حضور یافته اند.

,

 

,

وی اضافه کرد: دانشجویان خواهر و برادر از 20 تیرماه به مدت 10 روز در این منطقه حضور دارند و برادران شرکت کننده در اردوی جهادی کارهای عمرانی مانند بهسازی خانه محرومین را انجام خواهند داد و خواهران نیز برنامه های آموزشی و فرهنگی را به ساکنین در این محله ارائه می دهند.

,

 

,

Image result for ‫جهادگران در روستاها‬‎

, Image result for ‫جهادگران در روستاها‬‎,

 

,

به گفته وی سال گذشته اردوی جهادی در منطقه آبسرده انجام شد و امسال در جهان آباد برگزار شده که مهمترین هدف از برگزاری اردوهای جهادی محرومیت زدایی و سازندگی است و دانشجویان در بخش های مختلف خدماتی را ارائه می دهند.

,

 

,

کردی اظهار داشت: روز گذشته نیز بیمارستان ثابت به مدت روز با حضور 12 پزشک متخصص و فوق تخصص برپا شد و خدمات مختلف بهداشتی، درمانی و دارویی را به مردم ارائه دادند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه