اخبار داغ

در دیدار با خانواده شهید صابر هوشیاری مطرح شد؛

شهدا با غیرت و رشادت در مقابل دشمن ایستادگی کردند/ لزوم بصیرت نسل جوان در مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن

شهدا با غیرت و رشادت در مقابل دشمن ایستادگی کردند/ لزوم بصیرت نسل جوان در مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: در حال حاضر با توجه به جنگ نرم و ناتوی فرهنگی دشمن جوانان ما باید با دقت، بصیرت و هوشیاری در مقابل دشمن متجاوز ایستادگی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک فریدون کریمی والا مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان  با حضور در منزل شهید صابر هوشیاری ضمن دیدار با خانواده این شهید والا مقام از صبر و استقامت خانواده این شهید تجلیل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , سفیرافلاک,

 

,

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: خدا را شاکریم که امروز این سعادت را نصیب ما کرد که در کنار خانواده محترم شهید هوشیاری باشیم و انشاءالله همه ما بتوانیم در سایه توجهات امام عصر (عج) راه و روش این شهید گرانقدر را ادامه دهیم.

,

 

,

وی افزود: زمانی عرصه و میدان جنگ مشخص بود و جوان انقلابی دشمن خود را می شناخت اما در حال حاضر با توجه به جنگ نرم و ناتوی فرهنگی دشمن جوانان ما باید با دقت، بصیرت و هوشیاری در مقابل دشمن متجاوز ایستادگی کنند که این جنگ سختی ها و مشقت های خاص خود را دارد.

,

 

,

کریمی والا در ادامه با اشاره به اینکه دشمن در سال های اخیر با تصویب تحریم های ناعادلانه به جنگ اقتصادی با ملت ایران آمده است، تصریح کرد: متاسفانه برخی کشورهای عربی و همچنین رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی هم در این جنگ به کمک دشمن آمده و سعی در نابودی جمهوری اسلامی ایران دارند، اما این ها باید بدانند با وجودت غیرت و رشادت جوانانی که شهید صابر هوشیاری را الگوی خود قرار داده و تا پای جان برای عزت و آزادی ملت خود ایستادگی می کنند، هرگز به هدف شوم خود نخواهند رسید.

,

 

,

وی همچنین با تاکید بر اینکه طبق آیات شریف قرآن کریم شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند گفت: امید است با عنایت خداوند و با دعای خیر مادران شهدا که شیرمردانی همچون شهید هوشیاری را پرورش داده اند در انجام امور و وظایف کاری خود سربلند بوده و این انقلاب را با هدایت و راهگشایی رهبر معظم انقلاب به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) برسانیم.

,

 

,

صدیقه امرایی مادر شهید صابر هوشیاری نیز در این دیدار با ابراز خشنودی از اینکه فرزندش را در راه اسلام، قرآن و اهل بیت قربانی کرده است اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی کم نبودند مادرهایی که همچون من فرزندان خود را روانه میدان نبرد کردند که دست دشمن تجاورزگر به ذره ای از خاک این مملکت نرسد.

,

 

,

وی ادامه داد: اگر چه زندگی کردن در این سال ها بدون صابر برایم سخت بوده اما چون به راه و هدف شهدا ایمان داریم اگر باز هم به عقب برگردم فرزندم را برای دفاع از حق و حقانیت راهی میدان جنگ میکنم و در این مورد هیچ شکی به دل راه نمی دهم.

,

 

,

امرایی تاکید کرد: وجود نازنین مقام معظم رهبری شیشه عمر من است و دشمن بداند که اگر ایشان دستور دهند جان خودم و همه فرزندانم را فدای ایشان می کنم.

,

 

,

شهید صابر هوشیاری به سال 1348 در خرم آباد متولد و در سال 1364 در درگیری با گروهک های ضد انقلاب در منطقه شیخ صالح کردستان به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه