اخبار داغ

قتل پدر متجاوز به دست دخترش

قتل پدر متجاوز به دست دخترش
باربارا کومبز ۵۱ ساله که در حیاط پدرش در انگلستان، باغبانی می کرد، وقتی وارد خانه شد، یک جعبه روی میز غذاخوری دید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گروه بین الملل "تیتریک"؛ به نقل از nzherald، باربارا کومبز 51 ساله که در حیاط پدرش در انگلستان، باغبانی می کرد، وقتی وارد خانه شد، یک جعبه روی میز غذاخوری دید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک", nzherald,
 
,
داخل جعبه را وارسی کرد و با انبوهی از عکس های پورن از کودکان مواجه شد. در میان آنها عکس های کودکی وی نیز به وضوح وجود داشت.
,
 
,
آن تصاویر یادآور دردناکی از دوران کودکی کومبز بود. وی سالها به عنوان یک برده جنسی صدها بار به دست پدرش مورد سوء استفاده و تجاوز قرار می گرفت.
,
 
,
کومبز در دادگاه گفت: "در اوج نفرت و بی اعتمادی،بیلی را که با آن باغبانی کرده بودم را برداشتم و به داخل اتاق نشیمن که پدرم در آنجا ایستاده بود، رفتم."
,
 
,
پلیس منچستر گفت که این زن با بیل از پشت به مرد 87 ساله، حمله کرد. وقتی به سمت او چرخید، او دوباره به مرد ضربه زد. بعد از آن، با استفاده از تیغه تیز بیل، گلویش را شکافت و به تماشای خونریزی وی نشست تا مرد جان باخت.
,
 
,
طبق گفته پلیس، کومبز بدن پدرش را در یک قالیچه قدیمی پیچید، آن را به باغ عقب کشاند و پشت یک درخت پنهان کرد. روز بعد، حدود 2000 پوند خاک خرید و با استفاده از آن جسد را در یک قبر پنهان دفن کرد و دور آن را با آجر محصور کرد.
,
 
,
زنی پدر خود را به خاطر عکسهای پورن کودکی اش به قتل رساند
, زنی پدر خود را به خاطر عکسهای پورن کودکی اش به قتل رساند,
 
,
جسد بیش از یک دهه در آنجا باقی ماند. این راز مخفی کومبز بود که حتی از نزدیکترین بستگانش که بر این باور بودند که کهنه سرباز سالخورده ی جنگ به خاطر یک بیماری قلبی جان خود را از دست داد، پنهان کرده بود.
,
 
,
زنی پدر خود را به خاطر عکسهای پورن کودکی اش به قتل رساند
, زنی پدر خود را به خاطر عکسهای پورن کودکی اش به قتل رساند,
 
,
پلیس اظهار داشت که این زن به مدت 12 سال در همان خانه زندگی می کرد و پنجره ی اتاق خوابش در فاصله ی چند متری از بدن مرده ی پدرش بود.
,
 
,
در ماه ژانویه سال جاری، کومبز قتل پدرش، پنهان کردن مرگ وی و استفاده از مزایای بازنشستگی او را پذیرفت. او در نهایت به جرم آدم کشی مجرم شناخته شد.
,
 
,
و قاضی در منچستر، کومبز 63 ساله را به 9 سال زندان محکوم کرد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه