اخبار داغ

سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان :

۸۵ درصد قاچاق کالا و ارز از ورودی های قانونی کشور وارد می شوند/تیم اقتصادی دولت تا کنون ناکارآمد عمل کرده است

۸۵ درصد قاچاق کالا و ارز از ورودی های قانونی کشور وارد می شوند/تیم اقتصادی دولت تا کنون ناکارآمد عمل کرده است
سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان گفت : قاچاق کالا و ارز مانع عمل به اقتصاد مقاومتی است و جای تأسف دارد که 85 درصد قاچاق کالا و ارز ما از ورودی های قانونی کشور وارد می شوند که این امر فاجعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه آرمان ؛ نشست تخصصی قرارگاه شهید احمدی روشن استان کرمان با موضوع مالیات بر سرمایه با حضور یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان , راه آرمان , ؛ نشست تخصصی قرارگاه شهید احمدی روشن استان کرمان با موضوع مالیات بر سرمایه با حضور یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته برگزار گردید.,

در این نشست ابتدا ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی کرمان ضمن عرض خیر مقدم گفت: متاسفانه عده ای از نمایندگان به دنبال عدم تصویب طرح مالیات بر سرمایه هستند.

,

وی عنوان کرد: انتظاری که دوستان از این موضوع دارند این است که مشکلات اقتصادی برطرف شوند اولویت بحث ما رسیدگی به این مسئله است.

,

روزی که این انقلاب رخ داد ما به دنبال برقراری عدالت و رعایت قانون بودیم اما برخی مسئولین بر خلاف این اهداف اقدام می کنند

, روزی که این انقلاب رخ داد ما به دنبال برقراری عدالت و رعایت قانون بودیم اما برخی مسئولین بر خلاف این اهداف اقدام می کنند,

کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس اظهار داشت: واقعیت این است که ما در شرایطی زندگی می کنیم که مورد هجمه بیگانگان در حوزه های اقتصادی فرهنگی و سیاسی هستیم، انقلاب اسلامی ایران توانست خود را در دنیا مطرح کند حال می طلبد با توجه به تمامی تجربیاتی که بدست آوردیم شرایط را به گونه ای فراهم کنیم تا کمتر دچار چالش شویم اما علی رغم همه اقدامات گاه می ترسیم و دست به دامان کسانی می شویم که تا به امروز نفعی برای ما نداشته اند.

,

وی عنوان کرد: دلسوزان نظام شرایطی را فراهم می کنند تا ما بتوانیم از این شرایط سربلند بیرون بیاییم اما چه اتفاقی افتاده که این افراد دست به دامان بیگانگان شدند در واقع ما در برخی موارد دچار انحراف شدیم.

,

کمالی پور افزود: روزی که این انقلاب رخ داد ما به دنبال برقراری عدالت و رعایت قانون بودیم به دنبال قرار دادن هر چیزی در جایگاه خودش بودیم اما میبینیم برخی مسئولین بر خلاف این اهداف اقدام می کنند.

,

چالش ها در مسیر پیش روی کشور نشان دهنده وجود انحراف از ارزش ها است

, چالش ها در مسیر پیش روی کشور نشان دهنده وجود انحراف از ارزش ها است,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس ابراز داشت: اگر ارزش هایی که در دفاع مقدس با خون شهیدان تثبیت شد در جامعه ما نهادینه می شد امروز شاهد این مشکلات نبودیم اگر هر کسی به حق خود قانع بود امروز شاهد حقوق های نجومی و اشرافی گری ها نبودیم، چالش ها در مسیر پیش روی کشور نشان دهنده وجود انحراف از ارزش ها است.

,

وی یادآور شد: زمانی که مسئولین ما دارایی های میلیاردی دارند که غالب آن ها یا از طریق رانت بوده یا از سرمایه های کشور استفاده شده بنابراین یکی از چالش های ما صاحبان قدرت و ثروتی هستند که در حوزه مسئولیتی آن ها مشکلاتی ایجاد شده است.

,

85 درصد قاچاق کالا و ارز ما از ورودی های قانونی کشور وارد می شوند، قاچاق کالا و ارز، مانع عمل به اقتصاد مقاومتی است، تیم اقتصادی دولت تا کنون ناکارآمد بوده

, 85 درصد قاچاق کالا و ارز ما از ورودی های قانونی کشور وارد می شوند، قاچاق کالا و ارز، مانع عمل به اقتصاد مقاومتی است, تیم اقتصادی دولت تا کنون ناکارآمد بوده,

کمالی پور ادامه داد: قاچاق کالا و ارز مانع عمل به اقتصاد مقاومتی است و جای تاسف دارد که 85 درصد قاچاق کالا و ارز ما از ورودی های قانونی کشور وارد می شوند که این امر فاجعه است.

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس تصریح کرد: تیم اقتصادی دولت تا کنون ناکارآمد بوده و همانطور که می دانید در بازه زمانی عید تاکنون این تیم چند سیاست اعلام و اجرا کرده که هیچ کدام موفق نبودند.

,

وی تاکید کرد: دلار 4200 تومان شد همان صاحبان قدرت این ارز را دریافت کرده و موارد متفرقه را وارد نمودند و کسانی در بازار دلالی آن را دریافت کردند که اسامی آن ها اعلام شد.

,

وابستگی مفاسد اقتصادی به دولت باید مشخص شود نمی توان ادعای اصلاح داشت در صورتی که خود سر منشا فساد هستند، مجلس هم متاسفانه متعهد نیست

, وابستگی مفاسد اقتصادی به دولت باید مشخص شود نمی توان ادعای اصلاح داشت در صورتی که خود سر منشا فساد هستند، مجلس هم متاسفانه متعهد نیست,

کمالی پور گفت: این افراد و وابستگی آن ها به دولت باید مشخص شود نمی توان ادعای اصلاح داشت در صورتی که خود سر منشا فساد هستند.

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس افزود: تمام سرمایه کشور دست یک نفر است که این امر فاجعه است مجلس هم متاسفانه متعهد نیست ما در این شرایط نیاز به مجلسی داریم که پا روی خواسته های خود گذاشته و انقلابی تصمیم بگیرد.

,

وی یادآور شد: روز شنبه پایان مهلت مجلس به دولت است و روز یکشنبه روز تصمیم مجلس برای اقدامات اقتصادی دولت است.

,

این انقلاب یک کشتی است که لغزش هر فرد می تواند آسیبی به آن وارد کند

, این انقلاب یک کشتی است که لغزش هر فرد می تواند آسیبی به آن وارد کند,

کمالی پور خاطرنشان کرد: این انقلاب یک کشتی است که لغزش هر فرد می تواند آسیبی به آن وارد کند زمانی که دولت تیم اقتصادی خود را تقویت کند و مجلس هم به صورت همه جانبه کمک کند موفق خواهیم شد .

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس اظهار داشت: اگر چشم ما به بیگانگان و سیاست های آن ها باشد قطعا موفق نمی شویم ما باید مسیر توسعه کشور را با حفظ آرمان ها و مبارزه با مظاهر فساد پیش ببریم.

,

در کشور تاکنون هیچ موفقیت نسبی در زمینه اقتصاد مقاومتی نداشتیم

, در کشور تاکنون هیچ موفقیت نسبی در زمینه اقتصاد مقاومتی نداشتیم,

وی عنوان کرد: در کشور تاکنون هیچ موفقیت نسبی در زمینه اقتصاد مقاومتی نداشتیم در واقع حتی به 10 درصد موارد ذکر شده در اقتصاد مقاومتی هم نرسیدیم.

,

اگر مسئولین ما جیب خود و اطرافیانشان را نبینند و نگاهشان به وضعیت اقتصادی مردم باشد بر گرفتاری ها و چالش ها فائق می آییم

, اگر مسئولین ما جیب خود و اطرافیانشان را نبینند و نگاهشان به وضعیت اقتصادی مردم باشد بر گرفتاری ها و چالش ها فائق می آییم,

کمالی پور افزود: امیدواریم با نگاه جدید به اقتصاد کشور راه های توسعه و تعالی را پیش بگیریم ما می توانیم بر گرفتاری ها و چالش ها فائق آمده و اوضاع کشور را بهبود دهیم اگر مسئولین ما جیب خود و اطرافیانشان را نبینند و نگاهشان به وضعیت اقتصادی مردم باشد این امر میسر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه