اخبار داغ

جزئیات سقوط تاور جرثقیل در کرج/ لغو محدودیت ترافیکی در میدان شهدا و چهار راه طالقانی

جزئیات سقوط تاور جرثقیل در کرج/ لغو محدودیت ترافیکی در میدان شهدا و چهار راه طالقانی
شهردار منطقه ۹ کرج: در حال نامه نگاری به دادستان کرج هستیم تا با اخذ حکم قضایی آهن آلات و اسکلت نیمه کاره ساختمان ۷ طبقه را قلع و قمع کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  تیتریک، عصر سه شنبه (26 تیر) ماه بود که مسیر چهارراه طالقانی به سمت میدان شهدا به دلیل سقوط تاور جرثقیل که به گفته شاهدان عینی به واسطه شکسته شدن جرثقیل از کمر و آویزان شدن آن در خیابان اصلی بود مسدود شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج صبح امروز 27 تیر ماه درباره علت وقوع این حادثه در رادیو البرز گفت: ساعت 14 و 42 دقیقه شهروندان موقعیت حادثه با سامانه 125 تماس گرفتند و از شرح حال سقوط یک جرثقیل تاور از ملک نیمه کاره اطلاع دادند.

,

علی خمسه افزود: همکاران ما در سامانه 125 آتش نشانی از ایستگاه های همجوار میدان های توحید و والفجر به موقعیت اعزام شدند، برابر ارزیابی تیم های اولیه و چگونگی حادثه ناچار شدند محدودیت ترافیکی اعمال کنند و از نیروهای امدادی نیروی انتظامی، راهور و شهرداری کمک بگیرند.

,

وی اظهار داشت: از میدان شهدا و چهار راه طالقانی به عنوان منطقه خطر آفرین محدودیت ترافیکی اعمال شد و بر حسب نیازهای آنجا جرثقیل، نردبان و خودرو های پشتیبان به محل اعزام شد و به ناچار شدیم از سه ایستگاه پشتیبانی برای پیش بینی حریق و حوادث ثانویه نیرو مستقر کنیم.

,

خمسه تصریح کرد: به واسطه سقوط تاور، یکی از اتصالات سازه فلزی معلق شد و خطر سقوط ثانویه را داشت لذا با جرثقیل سازه های معلق را به محل ایمن انتقال دادیم و صرفا تاور شکسته باقی ماند که نیاز به جرتقیل بالای 100 تن و ارتفاع بالای 50 متر داشت.

,

وی گفت: مسیر مذکور بازگشایی شده است و خطری شهروندان را تهدید نمی کند و با همکاری دستگاه ها بازوی 32 متری که معلق بود از تاور جدا شد و در حال حاضر هیچگونه سقوطی از حواشی تاور نداریم.

,

همچنین شهردار منطقه 9 کرج با اشاره به اینکه از زمان وقوع حادثه تا امروز ساعت 8 و 30 صبح که مسیر بازگشایی شد در منطقه حضور داشتیم گفت: این ساختمان فرودین سال 87 مجوزی را از شهرداری اخذ کرده است اما متاسفانه به علت وجود اختلافات بین مالکان، پروژه به مدت 10 سال نیمه کاره رها می شود.

,
حق محمدلو: حکم قضایی برای قلع و قمع ساختمان نیمه کاره اخذ می شود/ خطر سقوط فلش جهت جرثقیل 32 متری با وزن 6 تن رفع شد/ لغو محدودیت ترافیکی در میدان شهدا و چهار راه طالقانی
, حق محمدلو: حکم قضایی برای قلع و قمع ساختمان نیمه کاره اخذ می شود/ خطر سقوط فلش جهت جرثقیل 32 متری با وزن 6 تن رفع شد/ لغو محدودیت ترافیکی در میدان شهدا و چهار راه طالقانی,

عباس حق محمدلو افزود: جرثقیل به مرور زمان فرسایش پیدا کرده است و چندین بار اخطار نیز به مالک برای رفع خطر داده شده بود اما اقدامی نشد، مالکان اصلی نبودند اما فرزندان مالکین و وکیل قانونی آنها حضور پیدا کردند.

,

وی اظهار داشت: خوشبختانه خسارت مالی و جانی نداشتیم اما فلش جهت جرثقیل با طول 32 متر و وزن بیش از 6 تن در صورت سقوط با توجه به حجم ترافیک تلفات سنگینی را به بار می آورد.

,

شهردار منطقه 9 کرج تصریح کرد: در حال نامه نگاری به دادستان کرج هستیم تا با اخذ حکم قضایی آهن آلات و اسکلت نیمه کاره ساختمان 7 طبقه را قلع و قمع کنیم.

,

رئیس پلیس راهور کرج نیز با اشاره به اینکه با توجه به حادثه مذکور و احتمال سقوط تاور جرثقیل محدودیت های ترافیکی را از میدان شهدا به سمت زیر گذار و بلوار طالقانی را به سمت شهدا ایجاد کردیم.

,

سرهنگ رحمتی پور افزود: با توجه به بازگشایی مسیر از ساعت 8 صبح امروز مشکل برطرف شده است و محدودیت ترافیکی در محل حادثه نخواهیم داشت.

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه