اخبار داغ

مدیرکل فناوری و اطلاعات استان البرز:

اعلام آمادگی ICT البرز برای شناساندن تولیدات ایرانی به مردم البرز/ کسب و کار های اینترنتی و استارت آپ در بازار رونق بیشتری دارد

اعلام آمادگی ICT البرز برای شناساندن تولیدات ایرانی به مردم البرز/ کسب و کار های اینترنتی و استارت آپ در بازار رونق بیشتری دارد
مدیرکل فناوری و اطلاعات استان البرز گفت: شناساندن تولیدات ایرانی به مردم نیازمند اطلاع رسانی بیشتری است و آی سی تی استان در این خصوص آمادگی همکاری دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، مدیرکل فناوری و اطلاعات استان البرز عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه لباس اقوام و حمایت از پوشاک داخلی، برپایی این نمایشگاه را اقدامی ارزنده در زمینه تحقق شعار سال دانست و در جمع خبرنگاران گفت: ارائه تولیدات اقوام در قالب نمایشگاه  دیدنی و جذاب است و موجب  آگاهی شهروندان نسبت به سنت و رسوم ایرانیان خواهد شد.
 
غلامرضا حمیدی استان البرز را کلکسیون اقدام کشور دانست و افزود:  می توان از این کثرت اقوام و پتانسل های آن در راستای تولید و اشتغال استفاده کرد و با توجه به اینکه مردم به واسطه تحقق اهداف خود با وحدت پیش می روند حمایت مسئولین از آنها ضرورت دارد. 
 
وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه های اقوام با سختی های بسیاری همراه است، اظهار داشت: شناساندن تولیدات ایرانی به مردم نیازمند اطلاع رسانی بیشتری است و آی سی تی استان در این خصوص آمادگی همکاری دارد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
مدیرکل فناوری و اطلاعات استان البرز در خاتمه کسب و کار های اینترنتی و استارت آپ در بازار از رونق بیشتری برخوردار دانست و تصریح کرد: در این رابطه باید زمینه های توسعه را فراهم آورد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه